fbpx

אמנות, אוכל ואמנות אוכל. המלצות הסופ"ש 4-6.5.17

זויה צ'רקסקי, גלריה רוזנפלד

כאילו לא אכלנו מספיק בחג, אנחנו מסיימים את השבוע הקצר הזה עם שניים מהדברים שאנחנו הכי אוהבים – אמנות ואוכל. תערוכת ציור זוגית שחוגגת את העבר המפואר דווקא של ברית המועצות דרך הפריזמה של המזון תיפתח בגלריה רוזנפלד, אירוע אמנות רב תחומי של אוכל, שירה ואמנות בירושלים וערב מיצג בגלריה קו 16 בשכונת נווה אליעזר בתל אביב. קראו עד הסוף לפרטים והרשמה לסיור ביקורי הסטודיו המתקרב שלנו.
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

"אל השפע הסוציאליסטי", תערוכה זוגית של וסיה הורסט וזויה צ'רקסקי,
"דיוקן עצמי כדיוקן עצמי", תערוכת יחיד לאורן פישר בחלל הפרוייקטים "רוזי"
בכל הנוגע לאוכל, ברית המועצות לשעבר מעלה אצלנו בעיקר דימויים של תורים ארוכים ללחם, מחסור ודלות. תערוכתם הזוגית החדשה של חביבת המערכת זויה צ'רקסקי והאמן הרוסי וסיה הורסט, מבקשת לערער על הדימוי הזה ולצייר במקומו דווקא תמונה של שפע סוציאליסטי. בימים אלו שבהם נזקיו של הקפיטליזם משולח הרסן נראים לעין, נוספים לתערוכה כזו רבדים חדשים של ביקורת חברתית עדכנית. חלל הפרויקטים של הגלריה ממשיך לסמן דרך מעניינת לקידום אמנים צעירים והפעם עם תערוכת היחיד לאורן פישר הנושאת את השם החביב "דיוקן עצמי כדיוקן עצמי". פישר הוא אמן מלא הומור וציניות שעוסק באמנות רחוב וידו גם בכמה מהגלריות האלטרנטיביות המעניינות בעיר, מסקרן יהיה לראות אותו בגלריית אמנות ממוסדת ומרכזית כמו רוזנפלד.
אירוע פתיחה, יום חמישי 4.5, 20:00, גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, תל אביב
אירוע פייסבוק


יעל אורן, ביתא, ירושלים

לאכול להתפרק לאסוף, אירוע אמנות רב תחומי, אוצרות: אופירה לבנון ולילך עובדיה
מתחם ביתא בירושלים, הוא מרכז שאפתני לאמנות, תרבות וחברה שממוקם ממש ליד שוק מחנה יהודה התוסס בירושלים. ביום חמישי תיפתח שם תערוכה מסקרנת שהיא שילוב של אמנות פלסטית, שירה ואוכל. באמצעות העיסוק באוכל, המשתתפים ינסו לגעת בשאלות של זהות ותרבות, ומובטחות גם טעימות מבתי האוכל של השוק הסמוך ויין טוב. בהמשך התערוכה יתקיים אירוע בהשתתפות השף עומר טל שיציע פרשנות משלו למנות שוק קלאסיות, שווה להתעדכן בעמוד האירוע בפייסבוק, נשמע מעורר סקרנות ותיאבון.
אמנים משתתפים: חלי טל שלם – שירה, יעל אורן – ציור, עומר טל – שף.
אירוע פתיחה: יום חמישי 4.5, 20:00, ביתא ירושלים, דרך יפו 155, ירושלים
אירוע פייסבוק

"Ictus", מיצג משותף של דן אלון ומישל פלטניק, אוצרות: קרני ברזילי ורויטל משעלי
רק בשבוע שעבר נפתחה תערוכת היחיד של מישל פלטניק וכבר הוא ממשיך לפרוייקט נוסף. במיצג משותף יחד עם דן אלון. השניים, פלטניק באמצעות חיישנים שיתרגמו את תנועות גופו לוידאו וסאונד ואלון באמצעות ציור המתייחס למאגר הדימויים של פלטניק, בוחנים את היחסים הטעונים בין תעשיית המלחמה לכסף ודרך הזווית הזו גם את הקונפליקט הבלתי נמנע בין שני אמנים הפועלים בחלל אחד. אמנם אין מה לאכול, אבל עדיין נשמע מעניין מאוד.
יום חמישי, 4.5, החל משעה 20:00, גלריה קו 16, שדרות ששת הימים 6, תל אביב
אירוע פייסבוק

אנחנו מאוד אוהבים תערוכות ואירועי אמנות, אבל הסטודיו של האמן הוא המקום בו הקסם מתחיל, נותרו עוד מקומות בסיור ביקורי הסטודיו שייקח אותנו אל מאחורי הקלעים של התהליך היצירתי, הצטרפו אלינו!
27.5.17 סיור ביקורי סטודיו (שבת בבוקר)
בסיור מיוחד זה נזכה להיכנס אל ביתם השני של האמנים – הסטודיו. נחשף לסביבת העבודה של האמן ונוכל לראות את תהליכי העבודה מרמת הרעיון, הסקיצות, העבודות הלא גמורות ועד לביצוע. זהו סיור אינטימי ומיוחד המאפשר הצצה נדירה לאחורי הקלעים של עולם האמנות. מוגבל לקבוצה של 15 משתתפים
הסיור בהדרכת שני ורנר יוזמת ומקימת Talking Art, מדריכת סיורי אמנות בארץ ובחו"ל. בעלת תואר שני בתולדות האמנות.
פרטים נוספים ורכישת כרטיסים בקישור

שיהיה סופ"ש נפלא,
שני ורנר
וצוות Talking Art


דן אלון ומישל פלטניק, גלריה קו 16

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן