fbpx

גברים. המלצות הסופ"ש 1-3.12.16


מירי סגל, בתערוכה "בית ספר לאמנות", ביתן הלנה רובינשטיין

ללא ספק אחד האירועים המעניינים שצפויים לנו בחודשים הקרובים היא התערוכה המשוכללת שאצר אבי לובין בביתן הלנה רובינשטיין שתפתח בסופ"ש הקרוב. התערוכה מוקדשת ל"מדרשה לאמנות" ומעבר לעבודות שיוצגו בתערוכה, יתפקד הביתן כמעין בית ספר פתוח לאמנות, ובו מוזמן הקהל להשתתף בעשרות אירועי אמנות שונים ומשונים. בנוסף, תפתח התערוכה המצ'ואיסטית "שופוני יא נס" ובה שני אמנים בוחנים את מעמד הגבריות בחברה העכשווית. צפויה לכם גם תערוכת מכירה של אמני גלריה "חנינא", ומכירת ספרי אמנות בחנות "המגדלור"; ולקינוח יש לנו גם סיור חדש ומרגש שיחתום את שנת 2016 בקול תרועה. כל ההמלצות לפניכם.
עריכה ותוכן: שני ורנר

בית ספר לאמנות, תערוכה קבוצתית. אוצר: אבי לובין
השנה מציינת המדרשה לאמנות – אחד ממוסדות האמנות הוותיקים והחשובים בארץ, 70 שנה להקמתה, וכך גם התערוכה המשוכללת שנפתחת הסופ"ש בביתן הלנה רובינשטיין. מדוע משוכללת? שוב, לא מדובר עוד בתצוגת יצירות סטנדרטית אלא הפיכתו של הביתן (חלל האמנות הוורסטילי ובעיניי גם היפה ביותר בתל אביב) למעין בית ספר שיכלול כיתות לימוד, חדר שקופיות, ואפילו קפיטריה. לצד התצוגה הקבועה יתרחשו בביתן במהלך תקופת התערוכה שלל מיצגים, שיעורים פתוחים, הפעלות אינטראקטיביות ועוד. שווה מאוד לעבור על התכנית ולבחור לכם את הפעילות שמעניינת אתכם.
אירוע פתיחה: חמישי 3.12.16 בשעה 19:00, ביתן הלנה רובינשטיין רחוב שד' תרס"ט 6
אירוע פייסבוק


יונתן הירשפלד, תערוכת מכירה בגלריה "חנינא"

שופוני יא נאס, תערוכה זוגית למאיר טאטי ואייל אסולין
טאטי ואסולין, שני אמנים שעבודתם נוגעת בתכנים אלימים, עוסקת בחיתוכי עץ פיזיים מאוד או בפיסול של טרקטורים ומכונות – בקיצור, מה שניתן היה לאפיין כעשייה "גברית". בתערוכה הנוכחית יציגו השניים שני פרוייקטים נפרדים, העוסקים בקשר בין מכוניות יוקרה, סטטוס והגדרת גבריות. כך נכתב בטקסט התערוכה: " חומר הגלם של התערוכה ״שופוני יא נאס״ הוא פנטזיה גברית מושכת ומאיימת כאחד, והיא מאגדת בתוכה את ההיקסמות האצורה במוצרי יוקרה, והמעמד החברתי המובטח לבעליהם, יחד עם הרתיעה המגולמת בהגזמה גברית–קפיטליסטית ראוותנית".
אירוע פתיחה: שבת, 3.12.16 בשעה 20:00. משכן האמנים הרצליה, רח' יודפת 7
אירוע פייסבוק

ספרים יקרים במחירים נמוכים
איזו חגיגה! החנות היפהפייה – "המגדלור", חוזרת במכירה השנתית ובה מלאי של ספרי אמנות, עיצוב, צילום, בישול ואופנה במחירים מוזלים. הספרים בעלי פגמים קטנים. במקביל, הנחות מיוחדות גם על מחלקת מוצרי הנייר וספרי יבוא חדשים.
יום חמישי, 1.12.16 10:00-21:00. יום שישי, 2.12.16 בשעות 10:00-16:00
אירוע פייסבוק

תערוכת המכירה השנתית של גלריה "חנינא"
כמדי שנה מציגים חברי הגלריה השיתופית "חנינא" עשרות עבודות של אמנים ישראליים במחירים של 17-2017 ₪. ההכנסות מהמכירה ייאספו וייתרמו להמשך פעילותה של הגלריה בשנה הקרובה. מניסיון, במכירות מסוג זה – כדאי מאוד להגיע מוקדם ולתפוס את הדברים השווים.
התערוכה במשך שני סופי שבוע בלבד. אירוע פתיחה: חמישי 3.12.16 בשעה 20:00, שביל המפעל 3, תל אביב
אירוע פייסבוק

23.12.16 סיור סוף שנה: גלריות וביקורי סטודיו בקריית המלאכה
סוגרים את השנה בסיור מיוחד באזור הכי תוסס בתל אביב – קריית המלאכה. שילבנו את שני הסיורים האהובים עלינו: גם ביקורי סטודיו וגם סיור גלריות.
סיור חגיגי של 2.5 ש' בהדרכת שני ורנר ומנחים אורחים. כל הפרטים בהמשך.
רכישת כרטיסים בקישור


מאיר טאטי, בתערוכה "שופוני יא נס", משכן האמנים הרצליה

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן