fbpx

העונה החמה, המלצות הסופ"ש 8-10.6


עלמה יצחקי, תערוכת יחיד בגלריה חזי כהן

קצת קשה להתכחש לעובדה שהגיע הקיץ וכל כמה שזה מפתה להישאר בבית במזגן, עם שפע אמנותי כזה אין מצב שזה ייקרה. שבוע עיצוב בינלאומי גדוש תערוכות ואירועים בירושלים, תערוכת סיום של התואר השני היוקרתי של בצלאל המסמן לנו את הדבר הבא בסצנת האמנות המקומית, תערוכתה של עלמה יצחקי המתמודדת עם הגוף האנושי והמרחבים הגבוליים בהם הוא פועל וגם סיור ביקורי סטודיו מתקרב ובא. בקיצור, עלו על גופיה ומכנסיים קצרים, שתו הרבה מים וצאו לראות אמנות.
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

"איים" – שבוע העיצוב בירושלים, מנהלת אמנותית: ענת ספרן
קשה להקיף את מלוא הממדים של התרחשות תרבותית משמעותית כמו שבוע העיצוב בירושלים בכמה משפטים קצרים של המלצה אינטרנטית. בשנתו השישית הפך האירוע הזה לגדול מתמיד: 150 מעצבים ומעצבות מכל העולם משתתפים בעשרות תערוכות ואירועים אשר יחלשו על כמה ממוסדות התרבות המעניינים ביותר בעיר, בין היתר אנו סקרנים לראות את ההחייאה של מרכזת בזק לשעבר. רשימת המעצבים והמוסדות המשתתפים ונסיון השנים הקודמות מלמדים שמדובר בלא פחות מאירוע חובה.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 8.6, 19:30, בניין מרכזת בזק לשעבר, רחוב שופן 12, ירושלים אירוע פייסבוק עמוד הפייסבוק אתר האינטרנט

רונן בבלי (סטודיו מגנטה) שבוע העיצוב בירושלים

"היא הסיר, ואנחנו הבשר", תערוכת יחיד לעלמה יצחקי, אוצרת: עפרה חרנ"ם
עלמה יצחקי היא מהאמניות הישראליות העכשוויות החביבות עלינו. למרות גילה הצעיר יחסית מאחוריה רקורד מרשים של תערוכות ופרסים, כולל תערוכת יחיד במוזיאון תל אביב. בתערוכתה החדשה מתמודדת יצחקי עם הגוף האנושי, בציורי שמן בשרניים וכבדים ובציורי אקוורל קלים ואווריריים. הפעם, לראשונה, מציגה יצחקי גם עבודת וידאו שיצרה, בה מופיע כלב הקורע לגזרים גוף אנושי העשוי נייר צבעוני וקונפטי, רגע של אימה משחקית הנושק לריאליזם האקספרסיבי המאפיין את ציוריה.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 8.6, 20:00, גלריה חזי כהן, וולפסון 54, תל אביב אירוע פייסבוק

תערוכת בוגרים של התואר השני (MFA) בבצלאל, אוצרים: ניקולא טרזי ונבט יצחק
תכנית התואר השני של בצלאל מספקת את יריית הפתיחה לעונת תערוכות הבוגרים המתרגשת עלינו. תכניות תואר שני באמנות הן רגע ייחודי בקריירה של אמן, מעין תקופת ביניים בין היות סטודנט להיות אמן ותערוכת הסיום היא הזדמנות מצוינת להצצה אל תוצאותיה של תקופה אינטנסיבית וניסיונית. זוהי גם התערוכה האחרונה של התוכנית תחת ניהולו של ניקולא טרזי ולפני כניסתו לתפקיד של דור גז, כך ששווה מאוד להגיע כדי לחוות את התוכנית ברגע שינוי זה וגם לראות לאילו כיוונים תלך סצנת האמנות המקומית בשנים הקרובות.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 8.6, 19:00, בשני חללי התוכנית בסלמה 60 ואבולעפיה 6, תל אביב. שימו לב שהתערוכה תעמוד כעשרה ימים בלבד ותנעל ביום שבת, 17.6 אירוע פייסבוק

23.6.17 סיור ביקורי סטודיו בהדרכת שני ורנר
ולקינוח, אנו מזמינים אתכם לסיור ביקורי סטודיו אינטימי ומרתק בו נבקר בסדנאות של שלושה אמנים הפועלים בתחומי מדיה שונים: צילום, ציור, פיסול ומיצב. בסיור מיוחד זה נזכה להיכנס אל ביתם השני של האמנים – הסטודיו. נחשף לסביבת העבודה של האמן ונוכל לראות את תהליכי העבודה מרמת הרעיון, הסקיצות, העבודות הלא גמורות ועד לביצוע.
כל הפרטים ורכישת כרטיסים בקישור

מאחלים לכולנו סופ"ש מהמם! שני ורנר, וצוות Talking Art

נורית אגוזי, תערוכת בוגרי התואר השני, בצלאל

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן