fbpx
שביל ישראל
דימוי מתוך עבודתן של אילת כרמי ומירב הימן, רב שיח בתערוכה "הזדמנות אחרונה לראות", מוזיאון פתח תקווה

לדבר אמנות, המלצות הסופ"ש 7-9.2

כפי שמשתמע מהעיסוק שבחרנו לעצמנו ובוודאי מהשם שבחרנו לנו, אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאשר לדבר אמנות. תערוכות הן דבר יפה וחשוב ופתיחות הן אירוע משמח ומרגש, אבל בלי שיחה, העמקה והחלפת רעיונות תערוכה יכולה להישאר בגדר תמונות יפות על קיר. המלצות השבוע מוקדשות לשיחות ואירועי אמנות שמבקשים לקחת את העיסוק שמתחילה התערוכה או יצירת האמנות ולהעמיק אותו עוד – בדיבור, בשירה או בתנועה.
ברוח הזו גם לנו יש חדשות מרגשות עם סיור מתקרב לפריז וסדנת צילום סמארטפון משולבת עם סיור גרפיטי. בואו לדבר אתנו אמנות! על כך פרטים בסוף הרשימה.
אבל ראשית להמלצות: בגלריה רוזנפלד מציינים שנה לפטירתו הטרגית של בועז ארד; בבית בנימיני, יום עיון במסגרת התערוכה הנוכחית העוסקת במאכל הלאומי – החומוס; במוזיאון פתח תקווה, רב שיח המתמקד באלמנט המסע באמנות הישראלית; ובסדנאות האמנים, מופע מחול ופרפורמנס הנותן פרשנות חדשה לפסליה של מיכל סופיה טוביאס שלנו.
שיהיה סופ"ש פטפטני במיוחד לכולנו,
שני ורנר וצוות Talking Art

דב גנשרוא וליאורה רוזין, יום עיון במסגרת התערוכה "ZOOM על חומוס", בית בנימיני

"ערבה בוכיה", תערוכת יחיד של בועז ארד
השבוע מלאה שנה למותו הטראגי של האמן והאוצר בועז ארד, הנסיבות שהובילו אותו לסיים את חייו הן פצע פתוח שעולם האמנות המקומי עוד לא התאושש ממנו. אם נשים בצד את הסיפור האישי, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי מקומו של ארד כאמן, מורה ואוצר הוא חסר תחליף וחסרונו מורגש וברור בסצנה המקומית. ארד היה אמן מרכזי וחשוב והנחמה היחידה שיכולה להיות אולי באובדן הזה, זו המורשת האמנותית שהשאיר אחריו. לרגל יום השנה למותו, מציגה גלריה רוזנפלד – גלריית הבית של ארד, תערוכה שמנסה לייצר חיבורים והקשרים חדשים בין עבודות של ארד מתקופות שונות ומתוך מגוון המדיומים הרחב בו פעל.
במסגרת התערוכה יערכו מפגשים ושיחות על אמנותו של ארד ועל אמנות בכלל וגם זה בהתאם למסורת שהחל ארד עצמו בתערוכות אותן אצר.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 7.2, 20:00, גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, תל אביב. אירוע פייסבוק

"חומוס קומפלט", יום עיון במסגרת התערוכה " ZOOM על חומוס"
חומוס – מופת של קולינריה עממית, סממן זהות, סלע מחלוקת. התערוכה " ZOOM על חומוס" שנפתחה לפני כמה שבועות בבית בנימיני מבקשת לבחון את הצדדים השונים של המאכל האיקוני ואף מקדישה לו יום עיון שלם. אנתרופולוגים, מעצבים, אמנים וחומוסאים ינגבו את הממרח הלאומי מכל כיוון אפשרי.
יום שני, 11.2, 15:00-19:30, בית בנימיני, רחוב העמל 17, תל אביב.  אירוע פייסבוק
רכישת כרטיסים:  03-5182257 או באמצעות המייל: benyaminiccc@gmail.com
מחיר כרטיס: 70 ש"ח/ 50 ש"ח לסטודנטים בבית בנימיני

"צעידות מדודות, שביל ישראל כמרחב גיאוגרפי פוליטי", רב שיח בתערוכה "הזדמנות אחרונה לראות"
התערוכה "הזדמנות אחרונה לראות" במוזיאון פתח תקווה מגיעה לשבוע האחרון שלה, התערוכה עוסקת ברעיונות של מסע ועליה לרגל. במסגרת התערוכה יתקיים רב שיח אודות עבודתן המדוברת של אילת כרמי ומירב הימן ״שביל ישראל – התהלוכה״ העבודה ורב השיח בוחנים את מסלול הטיול הארוך ביותר בישראל על המוקשים הפוליטיים והזהותיים שבו.
יום שבת, 9.2, 12:00, מוזיאון פתח תקווה, רחוב ארלוזורוב 30, פתח תקווה
מחיר כרטיס: 30 ש״ח, כלול במחיר כניסה למוזיאון
לרכישת כרטיסים: www.eventbuzz.co.il/jerwf אירוע פייסבוק

"ערבה בוכיה", תערוכת יחיד של בועז ארד

"חזרה פתוחה", פרפורמנס בתערוכה "חדר חזרות" של מיכל סופיה טוביאס
כבר המלצנו לכם ללכת לתערוכתה של מיכל סופיה טוביאס בסדנאות האמנים. הפסלים גדולי הממדים נועדו להתייחס לגוף האנושי ולהפעיל אותו ובשבת הקרובה הם יעשו בדיוק את זה, כשבחלל התערוכה תתקיים "חזרה פתוחה" בה אמני פרפורמנס ומחול יקיימו התערבויות ואינטראקציות עם הפסלים בתערוכה.
יום שבת, 9.2, 12:00-13:30, סדנאות האמנים, קלישר 5, תל אביב

הסיורים הקרובים שלנו
1.3.19 "חוויה אורבנית" אירוע מיוחד המשלב סיור אמנות רחוב וגרפיטי עם סדנת צילום בסמארטפון
אנחנו יודעים שהסיורים שלנו מעוררים השראה, כל האמנות הנהדרת הזאת באמת מפתחת תיאבון ליצירה! ולכן בישלנו את האירוע המיוחד הזה.
סיור זה הוא פרי של שיתוף פעולה בין Talking Art ובין "הסדנה לצילום ועריכה בסמארטפון של ירון בן חורין", מחלוצי הסדנאות לצילום בסמארטפון, הסדנה הועברה בעשרות חברות, ארגונים ומוסדות.
רכישת כרטיסים בקישור

3-7.4.19 חמישה ימים של אמנות עכשווית בפריז
הסיור סובב סביב ART PARIS ART FAIR – יריד אמנות ענק אשר מתקיים מדי שנה בגרנד פאלה ובו משתתפות מאות גלריות מובילות מרחבי העולם. אנו נהיה אורחי VIP של היריד ונזכה להיכנס לערב הפתיחה למוזמנים בלבד ולסיורים מודרכים ביריד.
בנוסף לביקור ביריד נקיים סיורי גלריות, מפגשים בסדנאות של אמנים, ביקורים במתחמי אמנות עכשווית וצילום וכל זה על רקע פריז היפהפייה המתעוררת לאביב.
ההרשמה נפתחה! השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם בהקדם

עריכה ותוכן: Talking Art

"חזרה פתוחה", פרפורמנס בתערוכה "חדר חזרות" של מיכל סופיה טוביאס

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן