fbpx

קרוב רחוק. המלצות הסופ"ש 9-11.2.17


מתוך הסדרה: "הרפתקאות האמנים המודרניים"

בסופ"ש הקרוב אנחנו בנדודים. אל הצפון "הרחוק" שהופך לאט לאט למרכז אמנותי מסקרן; בין תחנות שונות על הציר של קו 16 החוצה את רחבי תל אביב. אנו מוזמנים גם להיסחף בסדרת טלוויזיה חדשה שתיקח אותנו אל חייהם של גדולי האמנים המודרניים בתחילת המאה ה-20. לקינוח, המלצה על סדנא לצלמים וסיור מרתק שיסגור לנו את חודש פברואר.
עריכה ותוכן: שני ורנר

"לאורך הקו", תערוכה קבוצתית. אוצרים: סמדר שינדלר, אבישי פלטק
האם יכול להיות שהמרכז האמנותי שהיה מבוסס כל כך בתל אביב מתחיל לנדוד? עוד ועוד תערוכות ופעילות מסקרנתת מתחילות להתקיים מחוץ לעיר, וטוב שכך! באטלייה שמי המקסים אשר נמצא בקיבוץ כברי תפתח בסופ"ש הקרוב תערוכה קבוצתית שתחקור את הקשר בין מדיום הפיסול לרישום. מפגש מעניין בין השניים, האחד – כל כולו בחומר, בנפח במשקל ובחלל והשני – בדו ממד, בקווים קלים, כמתווה הכנה.
האמנים המשתתפים: עדן בנט, יעקב דורצ'ין, גיא זגורסקי, אביטל כנעני, הילה טוני נבוק, אורלי סבר, שי עיד אלוני, אפרתת קדם, ברק רביץ, בוקי שוורץ, יחיאל שמי
אירוע פתיחה: שבת, 11.2.17 בשעה 13:00. אטליה שמי, קיבוץ כברי
אירוע פייסבוק

"חמש תחנות", תערוכה קבוצתית. אוצרת: קרני ברזילי
חדשות טובות התבשרנו לא מזמן עם הידיעה שקרני ברזילי היא האוצרת החדשה של הגלריה הקהילתית "קו 16".. תערוכת הביכורים שלה בגלריה מגיבה למקום, ובעיקר לקו 16 עצמו החוצה את העיר תל אביב ומגיע בסופו של דבר לשכונה בה נמצאת הגלריה. חמשת האמנים הוזמנו לייצר עבודות חדשות המגיבות למנעד הסיטואציות והנופים המשתנים בין השכונות שבדרך; ובשל כך גם למרקם עירוני, תרבותי וחברתי באופן רחב יותר.
האמנים המשתתפים: ניר הראל, מיקה חזן בלום, טליה ישראלי, חן צרפתי, קרין מנדלוביץ
אירוע פתיחה: חמישי 9.2.17 בשעה 20:00. קו 16 גלריה קהילתית לאמנות עכשווית, מרכז קהילתי נווה אליעזר, ששתת הימים 6 תל אביב
אירוע פייסבוק


הלה טוני נבוק, לאורך הקו, אטלייה שמי

סדנא: צילום ארכיטקטורה וחללי פנים בתל אביב. בהנחיית טל ניסים
בית המלאכה של רע בן דוד הפך בשנים האחרונות למרכז לצלמים ונדמה שהיום אין תערוכת צילום בארץ שלא עוברתת שם בדרך הפקתה. במקביל, מעודדים בעלי המקום פעילות משלימה בדמות סדנאות והרצאות, ובעיקרון למי ביניכם שמתעניינים בצילום – מומלץ לעקוב. הצלם טל נסים מציע סדרה של שלושה מפגשים שתעמיק בסוגיית צילומי אדריכלות – פנים וחוץ. סדנא שתשלב הרצאות עיוניות ופעילות מעשית.
לפרטים נוספים והרשמה: להרשמה: 03-6855362
רע – בית מלאכה לצילום, לבונטין 77, תל אביב

סדרת טלוויזיה: "הרפתקאות האומנים המודרניים", ימי שני בערוץ הראשון
אלה הדברים שאני אוהבת במיוחד! סדרה מבית היוצר של ARTE אשר עוקבת החיים הסוערים של האמנים המודרנייםם בתחילת המאה ה-20 (פיקאסו, מאטיס, דאלי וכו'). מדובר על אחת התקופות המרתקות, היצירתיות, והחשובות בתולדות האמנות, תקופה שאני חוזרת אליה הרבה בהדרכות שלי כיוון שלא ניתן להבין את האמנות העכשווית בלי להבין אותה.
הסדרה תשודר בימי שני, החל מ- 6.2.17 בשעה 21:00 בערוץ הראשון וב-HDD.

הסיור הבא שלנו: 24.2.17 ביקורי סטודיו במתחם "ארטפורט"
מתחם ארטפורט הוקם בשנת 2012 על ידי הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, ומטרתו לקדם אמנים צעירים בתחילתת דרכם. עיקר העניין הוא בתכנית שהות האמן המשובחת שלהם, שנחשבת לתכנית הטובה ביותר בארץ כיום.
בסיור נבקר בסטודיואות האמנים אשר יספרו לנו על תהליכי היצירה ועל עבודות חדשות שטרם הוצגו.
פרטים נוספים והרשמה בקישור

מאחלת לכולנו סוף שבוע קרוב ומקרב,
שני


מיקה חזן בלום, חמש תחנות, גלריה קו 16

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן