fbpx
דינה רקנאטי
דינה רקנאטי, תערוכת יחיד בגלריה גורדון

אירועים אינטימיים. המלצות הסופ"ש 25-27.6

כבר ברור לכולנו שהקורונה שינתה ומשנה עדיין את החיים בכלל אבל גם את עולם התרבות בפרט. דברים שהיו מובנים מאליהם בעבר, פחות מתאפשרים עכשיו ויש צורך להמציא הכל מחדש. כך יוצא שאירועים משודרים בזום או כאלה קטנים ואינטימיים הופכים פופולריים יותר ויותר. אם כן, השבוע – על אף כי נפתחות תערוכות שראויות בהחלט להמלצה כמו תערוכה של הדיוקנאות של פיצ'חדזה בגלריה חזי כהן ותערוכת יחיד לדינה רקנאטי בגלריה גורדון – החלטנו על רשימה של אירועים שאנו מוצאים אותם מעניינים במיוחד.

מאחלים לכולנו סופ"ש מתוק ורגוע,
שני ורנר וצוות Talking Art

אמירה זיאן

אמירה זיאן,מתוך התערוכה "מרחב נשימה" מוזיאון וילפריד

מפגש זום עם אתי שוורץ ואלדד רפאלי במסגרת התערוכה במעלה ובמורד ההר
כחובבי צילום מושבעים, אנו תמיד שמחים לראות תערוכות המוקדשות לצילום עכשווי ישראלי. אתי שוורץ אצרה תערוכה יפה בסדנאות האמנים בירושלים המוקדשת למקום שמקבלת הביוגרפיה האישית של הצלם בתוך המעשה האמנותי.
לקראת נעילת התערוכה משיקה הגלריה מספר אירועים וביניהם שיחי גלריה עם האוצרת והאמנים המשתתפים.
חמישי 25.6.20 בשעה 20:00
קישור לשיחת הזום. סיור וירטואלי בתערוכה

אירוע נעילה לתערוכה ״מרחב נשימה״
הביקור במוזיאון וילפריד בקיבוץ הזורע הוא תמיד חוויה נעימה ומשרת רוגע. אדרבא בתערוכה הנוכחית שגורפת מחמאות ועוסקת בדבר הכי בסיסי והכי רוחני – הנשימה. לרגל נעילת התערוכה יתקיים אירוע שישלב סיור מודרך בתערוכה ולאחריו "קול הנשמה" ריפוי באמצעות הקול והצליל עם טל קולמן. סדנה בה יילמדו יסודות הריפוי באמצעות ותרגול מדיטציות שונות השאובות מן הנאדה יוגה (יוגה של הצליל) וממסורות שמאניות.
שבת, 27.6.20, בשעה 16:00
רכישת כרטיסים בקישור

מפגש אינטימי בסטודיו של אורית אקטע
אנו מבקרים הרבה בסטודיו של אורית אקטע במהלך הסיורים שלנו, וזו תמיד אחד מגולות הכותרת, כיוון שהעבודות של אורית יפהפיות והשיחה עמה חכמה ונוגעת ללב. הפעם היא מזמינה למפגש אינטימי בסטודיו בו היא תדבר על עבודותיה. המפגש ילווה בקטעי נגינה של הכנר גלעד הילדסהיים.
חמישי, 9.7.20 בשעה 19:30, תל אביב. מומלץ לשריין מקומות מראש
רכישת כרטיסים בטלפון: 050-947-4128

"הלם תרבות" שישבת לילדים, משפחות וברווזונים
אי אפשר לדבר על כל האירועים האלה ולהתעלם מהעבודה שהם כולם ניסיונות להתאושש ממשבר הקורונה אשר סחף לחלוטין את עולם התרבות. בימים אלו מתקיים מאבק של תעשיית התרבות וקהילת וחיי הלילה, בניסיון לקבל תמיכה והכרה מהגופים הממשלתיים, ובעיקר לקבל את האישור לחזור לשגרה ולנסות להתאושש.
זה מוצא חן בעינינו שאחת הדרכים למאבק היא דווקא בטוב, באיחוד והנאה, כמעין תזכורת למה שיכול להיות פה והנעה לפעולה בהתאם. באירוע הקרוב המוקדש לקטנים ולגדולים כאחד: הופעות חיות אינטימיות, תקלוטים, השמעת אלבומים לילדים, מסיבה, הקראת סיפורים, פינות יצירה, מדיטציה קבוצתית, ועוד.
שישי ושבת, 26-27.6.20 החל משעה 13:00. גן העצמאות, תל אביב. אירוע פייסבוק

סיור "פיסול ישראלי עכשווי"
בעידן של מסכים ועולם וירטואלי מעמדו של המדיום הפיסולי הפך להיות קריטי ורלוונטי יותר מאי פעם. עם חופש רחב לעבוד עם מנעד של חומרים שונים ומפתיעים, גדלים וצורות – האמנים היום נוגעים בפיסול בדרכים חדשות וחדשניות. בסיור הקרוב נכיר גוונים שונים של עשיה פיסולית עכשווית בארץ.
בסיור נבקר בגלריה גורדון, בגלריה אלון שגב ובסטודיו של שגיא אזולאי.
10.7.20 בשעה 10:00, בהדרכת מיכל סופיה טוביאס
רכישת כרטיסים בקישור

הלם תרבות

הלם תרבות, אירוע מאבק של תעשיית התרבות וקהילת וחיי הלילה

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן