fbpx
דיוי בראל
דיוי בראל, מתוך התערוכה "רילקסינג טורס", גלריה אינדי, במסגרת אירועי גלרי וויקנד

היום שאחרי? המלצות הסופ"ש 2-4.7

סוף השבוע הקרוב מרגיש כמו פעם, שלל אירועים, פתיחות, מיצגים, שיחי גלריה ועוד – כמו חגיגה גדולה של היום שאחרי (טפו טפו). בראש ובראשונה יתקיים בסופ"ש הקרוב אירוע Gallery Weekend שנוצר ביוזמת גלריה רו ארט ובחסות יריד צבע טרי ועיריית תל אביב. אירוע בסדר גודל כזה מזכיר לנו את הימים הטובים ונקווה שהוא מסמן את יריית הפתיחה של חזרה לשגרת אירועי תרבות בעיר ובכלל.
בהרצליה אפשר לבקר בימים האחרונים לתערוכה האחרונה בגלריה בסיס; ברמלה תפתח תערוכה קבוצתית של ארבע אמניות נשים העוסקות בנשיות ומגדר ביצירה שלהן; וגם אנחנו מצטרפים לחגיגת החזרה לשגרה עם סיור חדש בנושא פיסול ישראלי.
שיהיה סופ"ש פסטיבי ובטוח לכולם,
שני ורנר וצוות Talking Art

הלא אבו קיש

עבודתה של הלא אבו קישק מתוך התערוכה "מאות פעמים", רמלה

אירועי Gallery Weekend תל אביב
מדובר באחד האירועים החמודים שמתקיימים בתל אביב. ביוזמה פרטית של גלריה רו ארט ייבאו לארץ את האירוע שמתקיים כמעט בכל עיר גדולה בעולם מדי שנה. זה חמוד בעינינו כיוון שזה לא יומרני ולא מפוצץ בשיווק, ויש באירוע הזה איזה ניחוח של רוחב לב. עשרות גלריות, מתחמי תרבות, מוזיאונים וחללי תצוגה אלטרנטיביים יפתחו את הדלתות בשעות מיוחדות ויציעו גם אירועים מיוחדים. בין היתר יתקיימו פתיחות של תערוכות חדשות כגון התערוכה המסקרנת של דיוי בראל וקרן זלץ בגלריה אינדי, תערוכת יחיד חדשה לציקי אייזנברג בחנינא ועוד. בגזרת האירועים נמליץ על המיצג של סהר עזימי ואנה וייסמן בגלריה שלוש, ועל סיור מודרך בארטפורט עם האוצר של התערוכה החדשה.
2-4.7, ברחבי העיר. פרטים נוספים . אירוע פייסבוק

"מאות פעמים" תערוכה קבוצתית. אוצרת ד"ר סמדר שפי
המרכז לאמנות ברמלה נפתח לא מזמן ומהווה מרכז אמנותי מעניין, במיוחד בהקשר לעיר ולתרבות בה הוא נטמע. כאשר יצירת דו שיח זה בין המקום לאמנות הוא אחת משאיפות המרכז בהובלתה של האוצרת סמדר שפי. בתערוכה החדשה, ארבע אמניות צעירות מציגות את הקשר שלהן למושג הנשיות. הן עוסקות בנושא של פגיעה מינית, של נשיות מיתית, של נשיות בחברה הערבית ושל תעשיית המין. מפגש מעניין צפוי בין האמניות השונות כל כך זו מזו, ומסקרן לדעת כיצד תטפל האוצרת בהצבת העבודות וביחס לחלל.
מציגות: אבו קישק, נרדין סרוג'י, נעמה ערד, דיאנה קוגן
פתיחה: שישי 3.7, בשעה 12:00. המרכז לאמנות עכשווית CACR, שד' הרצל 112 רמלה. פרטים נוספים

"חומרי בניין", תערוכה קבוצתית. אוצרות: אוצרות: טולה עמיר, שלומית ברויר
כבר כתבנו כאן בעבר על חשיבותו של בית הספר בסיס ועל סגירתו המצערת. שירת הברבור של הגלריה הנהדרת שפעלה במקום היא בדמות התערוכה "חומרי בניין" אשר נפתחה רגע לפני הסגר הקורונה ולא היתה הזדמנות לראות אותה. התערוכה ננעלת בסופ"ש הקרוב וזו הזדמנות טובה לתפוס את התערוכה רגע לפני. אוצרות התערוכה בחרו הפעם את החומר כנקודת המוצא ויצרו מהלך מרתק של סקירת חומרים שונים בהם משתמשים בבנייה, וגם באמנות מסתבר. מרנין במיוחד הוא הקטלוג של התערוכה אשר מקוטלג על פי החומרים ולא היצירות דווקא. מעניין מאוד!
רביעי, שישי ושבת, גלריה בסיס, רח' המדע 14 הרצליה. יש להרשם לביקור בקישור הבא

10.7 סיור בנושא פיסול ישראלי עכשווי – בהדרכת מיכל סופיה טוביאס
בעידן של מסכים ועולם וירטואלי מעמדו של המדיום הפיסולי הפך להיות קריטי ורלוונטי יותר מאי פעם. עם חופש רחב לעבוד עם מנעד של חומרים שונים ומפתיעים, גדלים וצורות – האמנים היום נוגעים בפיסול בדרכים חדשות וחדשניות. בסיור הקרוב נכיר גוונים שונים של עשיה פיסולית עכשווית בארץ.
בסיור נבקר בגלריה גורדון, בגלריה אלון שגב ובסטודיו של שגיא אזולאי.
עלות הסיור: 120 ₪
רכישת כרטיסים בקישור

סיגלית לנדאו

סיגלית לנדאו, מתוך התערוכה בגלריה אלון שגב. סיור פיסול ישראלי

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן