fbpx

האמנות הישראלית שולחת זרועותיה – המלצות הסופ"ש 2-4.6


טפת אברהמי באירוע שר"ב

סוף השבוע הקרוב מוכיח לנו עד כמה האמנות הישראלית העכשווית מלבלבת ומשגשגת, ושולחת זרועותיה ברחבי הארץ וגם מעבר לים. אם ברכישות ובמעשים טובים חושקים אתם, אז כדאי לבקר בתערוכת ההתרמה הענקית לעמותת "לכל נפש" (בסופ"ש בלבד). המדרימים שביניכם מוזמנים לבוקר של סדנאות פתוחות בב"ש, ולמטיילים בחו"ל תערוכת אמנות ישראלית מומלצת מאוד בגרמניה.
אם כן, כל שנותר לכם זה לפתוח את המפות, ולבחור מה היעד הבא שלכם.

"לכל נפש", תערוכת התרמה. אוצר: יאיר ברק
תערוכות התרמה הן דרך מצוינת גם להתחדש באמנות משובחת וגם לעשות מעשה טוב. בהזדמנות זו אני גם מורידה את הכובע בפני האמנים שמתבקשים שוב ושוב לתרום עבודות לאירועים מסוג זה. התערוכה הקרובה נועדה לגייס כספים למימון פעילותה של עמותת "לכל נפש" אשר מתמקדת בשינוי השיטה הטיפולית בשירותי בריאות הנפש הציבוריים בישראל. בתערוכה יוצגו כ-100 עבודות של למעלה מ-70 אמנים ישראלים, ולכן זו גם הזדמנות טובה לראות אמנות מעולה, במיוחד כשהאמון על האוצרות הוא יאיר ברק הנפלא.
בין המציגים: דוד טרטקובר, מרים כבסה, אורי ליפשיץ, ציבי גבע, יאיר גרבוז, עלמה יצחקי, נורית ירדן, דניאל צ'צ'יק, מוש קאשי, רועי קופר ועוד. מומלץ!
אירוע פתיחה: ב- 2.6.16 בשעה 18:00. מתחם בית קסטיאל, מתחם As Is רחוב המאור 2, תל אביב
בין התאריכים 2-4.6.16. שעות הפתיחה: חמישי: 18:00-23:00; שישי: 10:00-16:00; שבת: 10:00-18:00
אתר העמותה
התערוכה בפייסבוק


אביטל כנעני, מראה הצבה בתערוכה NordArt

"שר"ב", אירוע סדנאות ובתים פתוחים בעיר העתיקה, באר שבע
בעקבות התמיכה הממשלתית והאוניברסיטה, גדלה קהילת הסטודנטים והאמנים באזור העיר העתיקה בב"ש. אמני השכונה יזמו את האירוע הנחמד הזה שמתקיים בכל שישי ראשון בחודש (שר"ב). לצד הגלריות הוותיקות באזור יפתחו האמנים דלתות הבתים, הגלריות והסטודיואות שלהם והקהל מוזמן לשוטט ולהיכנס כאוות נפשו. חלק מהאמנים יוזמים גם סדנאות ואירועים פרטניים (שווה לעקוב בדף הפייסבוק).
רשימת האמנים ופרטים נוספים באתר
אירוע פייסבוק
אל תפספסו גם את התערוכה "המגדירים: מגדירי החי והצומח בראי האמנות העכשווית בישראל", אשר מוצגת בגלריה האוניברסיטאית בעיר העתיקה. בין האמנים המשתתפים: לארי אברמסון, ציבי גבע, אליעזר זוננשטיין, אסתר כהן , נעה רז מלמד, רותם ריטוב, רונית שלם, מיכל שמיר ועוד.
פרטים נוספים באתר

International art exhibition NordArt 2016
תערוכת אמנות בינ"ל המתרחשת מזה 18 שנה בעיירה Büdelsdorf בגרמניה. תערוכת הענק מתקיימת במתחם של מפעלי ברזל נטושים, בתוך האנגרים ענקיים ובמרחבים הציבוריים שמסביב. כמו בתערוכות וירידי אמנות גדולים אחרים בעולם, גם כאן נבחרת מדי שנה מדינה אחרת עליה שמים את הפוקוס והפעם זו ישראל. הביתן הישראלי יציג את התערוכה "מעגל החיים" באוצרותה של כרמית בלומנזון (המיצב הפרפורמטיבי "פרשנו על זה שתיקה" שאצרה ביריד צבע טרי האחרון היה אחד הדברים הטובים שראיתי לאחרונה). בין המציגים: ניר אדוני, טל אמיתי לביא, עינת עריף-גלנטי, ירון אתר, שי אזולאי, שרון בלבן, מתן בן-טולילה ועוד.
בין התאריכים 4.6-9.10.16. פרטים נוספים באתר
וכמובן שאם אתם בגרמניה, שווה מאוד לראות את הביאנלה לאמנות עכשווית בברלין שאף היא נפתחת בסופ"ש הקרוב (מוצגת עד 18.9.16), פרטים נוספים באתר

ולסיום, אם אתם אוהבים את ההמלצות שלי, אני מזמינה אתכם לעקוב אחר סדרת המלצות חדשה בערוץ היטויוב של Talking Art בקישור הבא
מאחלת לכולכם סוף שבוע של טיולים במחוזות חדשים,
שני

SAVE THE DATE
מכירת הכרטיסים החלה: 8.7.16 סיור חד פעמי במוזיאון ישראל, ירושלים
זה הולך להיות סיור מיוחד במינו, אשר לוקח אותנו בין שלל התערוכות הנפלאות המוצגות במוזיאון ישראל.
בהדרכת: ד"ר דוד שפירא, שני ורנר
אורך הסיור 3.5 שעות (כולל הפסקה)
מחיר הסיור 200 ₪, לא כולל מחיר הכניסה למוזיאון. מספר המקומות מוגבל ל-20 משתתפים.
כל הפרטים ורכישת כרטיסים בקישור


אוהד מטלון, מתוך התערוכה "לכל נפש"

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן