fbpx
רונן שהרבני
רונן שהרבני, בתערוכה "מקום אל מקום", אוני' פתוחה רעננה

הסיורים הקרובים שלנו – אוגוסט 2020

גם אנחנו נתונים כל הזמן לשינויים הבלתי צפויים של מגבלות הקורונה. למזלנו, יש מספיק תכנים טובים ומקומות לראות ואנחנו לא עוצרים לרגע.
בקיץ הקרוב תוכלו להצטרף אלינו לקורס קיץ המפורסם שלנו המורכב מארבעה סיורים שהותאמו במיוחד לתערוכות הקיץ הטובות ביותר. נוציא שתי קבוצות בהדרכת שני ורנר ובהדרכת מיכל סופיה הנהדרת שלנו; שינינו את המועד של סיור הבוטיק הקרוב והוא יצא בספטמבר במתכונת המשובחת והמפנקת, הפעם לדרום הארץ.
בנוסף, פתחנו קבוצת וואטסאפ להמלצות אמנות – הישר לטלפון שלכם, מוזמנים להצטרף.

מחכים לדבר אמנות אתכם,
שני ורנר וצוות Talking Art

אייל אסולין

ביקור סטודיו אצל אייל אסולין במסגרת סיור לדרום. צילום: גיא יחיאלי

קורסי קיץ 2020
כמיטב המסורת, גם השנה אנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס קיצי של סיורי אמנות עכשוויים. סדרה בת ארבעה מפגשים שתוביל אותנו אל אתרי תרבות שונים ותפגיש אותנו עם מיטב אנשי האמנות והאומנות הפועלים היום.
ארבעה סיורים חדשים, רעננים וחד-פעמיים, שנתפרו ביחס לתערוכות מוצגות ואירועי האמנות החולפים של הקיץ הקרוב. בסיורים נעסוק בנושאים בולטים באמנות העכשווית בארץ, ונבקר בהרבה סדנאות של אמנים מהשורה הראשונה.
הקורס יוצא בתאריכים: 14.8, 28.8, 11.9, 25.9

לתכנית הקורס בהדרכת שני ורנר
לתכנית הקורס בהדרכת מיכל סופיה טוביאס

3-4.9 נופשון דרום בהדרכת שני ורנר
סדרת סיורי ה- VIP שלנו הובילה אותנו בעקבות אירועי האמנות העכשווית החשובים באירופה. כעת, כאתנחתא בין הנסיעות הבינ"ל אנו יוצאים יחד לנופשון קייצי בדרום הארץ. יחד נצא לסיור בן יומיים אל אתרי האמנות המיוחדים והמעניינים הפועלים באזור, נראה את התערוכות הבולטות, נבקר במרכזי אמנות ותיקים ואלטרנטיביים, נבקר בסדנאות האמנים ונפגוש את אנשי המקצוע – האוצרים, היזמים וכמובן האמנים, וכל זאת בשביל להישאר עם היד על הדופק לגבי הנעשה באמנות העכשווית בארץ על כל גווניה. בנוסף, נישן במלון בוטיק מפנק, נהנה מארוחת ערב משותפת (על פי הנחיות משרד הבריאות) – בקיצור חגיגה!

להרשמה לקורסי הקיץ ולסיור לדרום צרו קשר עם יעל בן ארי
054-8087082
infotalkingart@gmail.com


מדברים אמנות עד הבית
מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ של Talking Art ולקבל את כל ההמלצות, טיפים, הנחות מיוחדות ועוד – ישירות לטלפון.

הצטרפו לקבוצה בקישור הבא

* זו קבוצה סגורה ולא ניתן להגיב בה, מיועדת לתכנים בלבד.

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן