fbpx

סוף שבוע חמים ונעים, המלצות חגיגיות 25.12-27.12.14

פתיחות תערוכות
זויה צ'רקסקי, תערוכה חדשה
חמישי, 25.12.14 בשעה 20:00, גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, קריית המלאכה, תל אביב
בתערוכה יוצגו ציורים חדשים מהתקופה האחרונה, המציגים את מגוון דרכי ההתמודדות והגישות הציוריות של האמנית לשאלת הציור מהתבוננות. למן ציורים שנעשו ישירות מהתבוננות תוך יציאה לשטח ועבודה במקום עצמו, דרך רישומים וסקיצות על נייר שנעשים באופן יום-יומי ומהווים גם מעין יומן, ועד לעבודות המשלבות בין ציור מהתבוננות לעבודה בסטודיו.
לאירוע בפייסבוק

אלעד לרום, ״נאו פגאניזם״, תערוכת יחיד
חמישי, 25.12.14 בשעה 20:00, עינגע גלריה לאמנות עכשווית, בר יוחאי 7 תל אביב
תערוכת ציור העוסקת במיתוסים חברתיים פוליטיים ודתיים. המטען הלשוני סביב שם התערוכה מכוון לפרשנויות רב מימדיות חמקמקות ואף סותרות: המישור האנציקלופדי בו הוא מאפיין את התחדשות הדתות הקדם נוצריות כתופעה חברתית ניו אייג׳ית שאת השלכותיה הרחבות ניתן להבחין בתשוקה לעולם שאבד. המישור הסטריאוטיפי בו הפגני מעורר קונוטציות שטניות, והמישור הפנים מדיומלי, ובו חיבור הפגני למונח נאו כהצעה לזרם אמנות אקטואלי.

אירוע
סופ"ש "אוהבים אמנות. עושים אמנות" פסטיבל בשני חלקים מטעם עיריית תל אביב
משכן אמן
רזידנסי בלעז, הוא מקום של ריכוז ויצירה עצמאית אך גם ״בית החרושת״ של האמנות ו״פינת הקפה״ של היוצרים. הציבור מוזמן לבקר בסדנאות האמנים, להתוודע מקרוב ליצירה הנרקמת בהן, וכן ליהנות מתערוכות ופעילויות שונות המתקיימות במיוחד לסוף שבוע זה. אלפרד, ארטפורט, בית בנימיני, בצלאל, גבירול, סדנאות האמנים יפתחו תערוכות חדשות, אמנים יפתחו את הסטודיו שלהם ויתקיימו אירועים ופעילויות מיוחדות לסוף שבוע זה.
חמישי החל מ-19:00, שישי-שבת החל מ-10:00
פסטיבל מנורת לילה
אירוע אמנות לילי במרחב הציבורי של שכונת נווה-שאנן: עשרות מיצבי אמנות ומיצגי אור, הקרנות וידאו, מופעים, הופעות מוזיקה, קולינריה מקומית ועוד. האירוע מבקש לחשוף את העושר הרב-תרבותי בשכונת נווה שאנן ולהאיר את החזון האוטופי עליו הוקמה השכונה ולקיים שיח מפרה על ההווה והעתיד עם תושבים, יוצרים והקהל הרחב.
חמישי עד שבת 18:00-23:00
לאירוע בפייסבוק
ושל אלפרד – מכון שיתופי לאמנות ולתרבות

לקנות אמנות ולתרום על הדרך
לחם ושושנים 9: מכירת יצירות אמנות עבור פרויקט 'נשים ועבודה'
קסטיאל As Is , משה מאור 2, תל אביב
מתי: 26-27.12.14, שישי 10:00-16:00, שבת 10:00-22:00
לאחר הפתיחה התערוכה תמשיך 28.12.14-6.1.15
כל ההכנסות מתערוכת לחם ושושנים יוקדשו להשמה במקומות עבודה של נשים ערביות, וקידום פעילות כלכלית, חברתית ותרבותית במסגרת פרויקט נשים ועבודה שיזם ארגון העובדים מען. התערוכה האחרונה הצליחה למכור יצירות אמנות בערך כולל של 170 אלף דולר.
בין האמנים המשתתפים השנה – מיכל נאמן, אניסה אשקר, מיכל רובנר, סיגלית לנדאו, ציבי גבע, מאיר גל, אסד עזי, עדו בראל, דגנית ברסט, ארם גרשוני, ברי פרידלנדר, זויה צ'רקסקי ועוד.
לאתר התערוכה

וגם תזכורת
"שישי קולטורה – סיורי אמנות עם שני ורנר", שישי 2.1.15, קריית המלאכה
מהרו להירשם, המקומות אוזלים

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן