fbpx

"אוהבים אמנות. עושים אמנות" 2013

מדי שנה מקיימת עיריית תל אביב את אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות." אשר באים לסמל את תחילתה הרשמית של עונת התערוכות, ולחגוג את ההתרחשות האמנותית הענפה שבעיר.
השנה נתקלו אנשי העירייה בלא מעט קשיים לאחר שבעלי הגלריות יצאו במחאה כנגד תנאי הארנונה הנוקשים של העירייה וכנגד אי התמיכה של העירייה בגלריות באופן כללי. על אף כל זאת, עולה הפרוייקט לאוויר בשני מועדים – בסוף השבוע הקרוב בין 31.10.13-2.11.13 והמועד הבא יהיה בין 15-16.11.13.


יום חמישי, 31.10 הוא ערב הפתיחה וככזה צפויים בו כמה אירועים לא רעים בכלל ששווה לבקר בהם, למשל:
מוזיאון בית העיר, מוזיאון בית ראובן, מוזיאון נחום גוטמן, מוזיאון תל אביב לאמנות, יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום בשעות 22:00-14:00.
בשעה 20:00 במוזיאון תל אביב ירצה הצלם אלכס ליבק ויסביר על עבודותיו במסגרת הסדרה "8 שיחות עם אמנים". יש להרשם מראש דרך אתר המוזיאון.
בגלריות רבות תתקיימנה פתיחות של תערוכות חדשות (ועל כך עוד אפרט בהמשך) – בין היתר גלריה ZIZ, נגא, ברוורמן, טמפו רובטו ועוד.
את מרבית הפתיחות ילווה הפרוייקט "זהירות, התשפטות!" באוצרותה של סאלי הפטל-נווה. הפרוייקט מורכב מסדרה של מיצבים שנעשו על ידי אמנים שונים במיוחד לרגל האירוע ומותאמים לחלל (סייט ספסיפיק). הם יוצבו בסמוך ובתוך כל אחת מבין הגלריות המשתתפות למשך שלושת ימי האירוע. המיצבים יהיו בסביבת הגלריות הבאות: אלפרד, ארטפורט, בנימין, ברוורמן, גלריה 121, חנינא, טמפו רובטו, ליטבק, סדנאות האמנים, פלורנטין 45, שי אריה, ZIZ.
במסגרת הפרוייקט יתקיים בגלריה P8 שוק אמנות, ובו מיטב אמני הגלריה יפתחו בסטות ובהן יציגו וימכרו מעבודותיהם במחירים שווים במיוחד, עד 1,000 ₪. במקביל, ובין השעות 19:00-23:00 יתקיים מיצג של האמנית רינת שניידובר תחת השם "אמנדה מה?". שניידובר היא אחת האמניות האקספרסיביות והעבודות שלה תמיד מאתגרות ובועטות וכך ודאי צפוי לנו גם עם המיצג הנ"ל.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות." בקישור הבא:
http://www.lovingart.co.il/
הישארו מעודכנים לגבי יתר האירועים והתערוכות המומלצות בלשונית הבאה בבלוג שלי: https://talkingartstg.wpengine.com/recommended-exhibitions-8/

Nogah Davidson - Coloured Chicks - one channel video - 2013
Nogah Davidson at ZIZ Gallery
Rinat Schnadower from the series Play Ground, 2012
Rinat Schnadower performance at P8 Gallery
Yariv Spivak, Tempo Rubata, temporary installation outside Tempo Rubato Gallery
Yariv Spivak near Tempo Rubato Gallery

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן