fbpx

מה עושים בסופ"ש? 11-13.12.14

תערוכות חדשות
"ימים אפלים", תערוכה קבוצתית. אוצר: אבי לובין
הגלריה האוניברסיטאית, אוניברסיטת תל אביב
אירוע פתיחה: חמישי, 11 בדצמבר 2014, בשעה 20:00
התערוכה "ימים אפלים" מבקשת לקיים בדיקה אינטנסיבית, בזמן אמת, של הלכי הרוח ברגע היסטורי נתון, וזאת בניסיון להבין את ההווה ההיסטורי ואת יחסיו עם סוגים שונים של זמן, בהם הזמן הביוגרפי והזמן המיתולוגי. כמו כן היא מבקשת לבחון את דרכיה הייחודיות של האמנות לפעול בתקופה עגומה ובימים אפלים. העבודות בתערוכה מאתגרות את הקשר בין עבר, הווה ועתיד ומצביעות על חשיבות המפגש עם ההווה המפורק והמשובש.
בתערוכה משתתפים: תומר ספיר, ריאן טרקרטין, מירוסלב בלקה, מיכל נאמן, נועה גיניגר, רועי חפץ וג'ני ברוקמן.
כל הפרטים באירוע בפייסבוק

"רסיסים" אורי גרשט, תערוכת יחיד. אוצר: ד"ר דורון לוריא
פתיחה לקהל: שבת, 13.12.14. מוזיאון תל אביב לאמנות
אורי גרשט (נ' 1967) בוחן את גבולות הצילום ומאתגר את מגבלותיו הטכנולוגיות מתוך עיסוק בשאלות התפיסה האופטית, תפיסת הזמן והיחס בין הדימוי הצילומי למציאות. בגוף עבודתו החדש מייצר גרשט פרחים מלאכותיים בהשראת שלושה ציורים של זרי פרחים באגרטל של יאן ברויגל האב. הוא בונה סביבם קירות–מראה שהוא מפוצץ ואת הכול מתעד גם בווידאו וגם בסטילס. התוצאה כורכת זה בזה יופי וחורבן ועוסקת בשאלות כמו טבעי ומלאכותי, שבריריות ומוות, מניפולציה ומה שהעין אינה מספיקה לתפוס.
עוד על התערוכה

אירועים
"הכמוס הגמור בגלוי" פרופורמנס מוזיקאלי-טקסטואלי, עילית אזולאי והכנרת איומי פאול
שישי, 12.12.14 בין השעות 11:00-14:00. מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית
בימים אלה מוצגת במוזיאון הרצליה תערוכת יחיד של האמנית עילית אזולאי "הכמוס הגמור בגלוי"
הכוללת תצלומי פנורמה ענקיים ומיצב קול. עבודה זו היוותה מקור השראה לכנרת איומי פאול שחיברה קטעים מוזיקאליים בהתאמה לפרטים אותם מצלמת אזולאי.
כל הפרטים באירוע בפייסבוק
עוד על התערוכה

"הֵד: מעשה קולי במוזיאון" סופ"ש של מופעי קול ותנועה. אוצרת: דנה הלר
11-13.12.2014, מוזיאון תל אביב לאמנות
אירוע־מופע זה מאיר באור ייחודי וחדש את חללי מוזיאון תל אביב לאמנות ומפיח בהם חיים ברוח אחרת. באירוע, היוצר מפגש בין הקול האנושי לבין חללי המוזיאון השונים, מוצגות עבודות שנוצרו במיוחד להקשריו ולמאפייניו הייחודיים. אמני המופע המשתתפים בפרויקט מנכיחים את קולותיהם במגוון הקשרים – אמנותיים, תרבותיים וחברתיים-פוליטיים. המופעים מציגים העמדות חדשות ומקוריות מבחינת נוכחותם של הקול, המילה והתנועה ויחסיהם לחללי המוזיאון, לאפשרויות התנועה בתוכם וליצירות האמנות המוצגות בהם. החלל הארכיטקטוני של המוזיאון מפורק ומסומן מחדש, ובתוך כך נבחנות הפונקציות הסמליות שלו, כמרחב תרבותי מרכזי.
אמנים: מרתה גורניצקה (פולין), ג'וזף שפרינצק (ישראל), ויקטוריה חנה, ברק אלנקוה, יונתן קונדה, נטע וינר, לוס טורזנוס (ספרד), גיא גוטמן (ישראל)
כל הפרטים באירוע בפייסבוק

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן