fbpx

ליין הסיורים הפתוחים לקהל מציע ליחידים ולקבוצות קטנות להצטרף לסיורים המתקיימים אחת לחודש.
אתם מוזמנים להצטרף לסיורי אמנות משתנים מתוך מבחר הסיורים שלנו ובהתאם לתערוכות הטובות ביותר שמתקיימות בתקופה.
הסיורים פתוחים לקהל, לקבוצות של עד 25 איש.

אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ההשתתפות בסיורים כפופה לתנאי התו הירוק: בתחילת הסיור יש להציג תעודת מתחסן / תעודת החלמה / בדיקה שלילית (PCR בתוקף 72 שעות או בדיקת אנטיגן מהירה בתוקף של 24 שעות)

הסיורים הקרובים שלנו

סיורי קיץ במחיר מיוחד לזוגות ומשפחות

בקיץ הזה מדברים אמנות!

אחרי השנה ההזויה הזאת, אנחנו שמחים לפרגן לכל הילדים בחופשה, ולכל ההורים באשר הם.


כל סיורי הגלריות ואמנות הרחוב שלנו במחיר מיוחד לזוגות ולמשפחות. 

בהזמנת סיור פרטי. 

מחכים לדבר אמנות אתכם!

מיכל סופיה טוביאס בסיור בגלריה ארטפורט

13.8 אמנות חדשה בנווה שאנן

שכונת נווה שאנן נבנתה על פי תכנית של יוסף טישלר בצורה של מנורת שמונה קנים מתוך אידיאל ציוני של עיר גנים. ברבות השנים הפכה למרחב מדורדר מבחינה עירונית בין השאר בעקבות הקמת התחנה המרכזית החדשה והגירה של מבקשי מקלט ומהגרי עבודה ממדינות רבות.
בסיור זה נגלה יחד את היופי הנסתר בשכונה ואת הכוחות התרבותיים והאמנותיים הפועלים בה. סטודיואות של אמנים, מיזמי תרבות עצמאיים, גלריה עירונית, מרכז מסחרי לאמנות, אמנות רחוב וגם קולינריה מקומית.
נדבר על תהליכים עירוניים דוגמת בניית מרכז התרבות של בת שבע והגלריה העירונית שמעודדים מתוך הבנה של התחדשות עירונית דרך תרבות.

הסיור בהדרכת האוצר עברי באומגרטן

עבודה של האמן KNOW HOPE בשכונת נווה שאנן

קורס קיץ 2021

כמיטב המסורת, גם השנה אנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס קיצי של סיורי אמנות עכשוויים. סדרה בת ארבעה מפגשים שתוביל אותנו אל אתרי תרבות שונים ותפגיש אותנו עם מיטב אנשי האמנות והאומנות הפועלים היום.
במהלך חודשים יולי ואוגוסט נצא לארבעה סיורים חדשים, רעננים וחד-פעמיים, שנתפרו ביחס לתערוכות מוצגות ואירועי האמנות החולפים של הקיץ הקרוב. בסיורים נעסוק בנושאים בולטים באמנות העכשווית בארץ, ונבקר בהרבה סדנאות של אמנים מהשורה הראשונה.

מתוך סיור בתערוכה של דניאל צאל, מוזיאון תל אביב

מדברים אמנות כל השנה – תכנית סיורים שנתית לקבוצות קטנות

ההרשמה לשנת 2021-22 נפתחת בקרוב

לאחר ההצלחה של השנים הקודמות ולאור הביקוש, אנחנו חוזרים עם תכנית הסיורים השנתית שלנו עם סדרת סיורים חדשים ומרתקים.
תכנית זו מיועדת לשוחרי אמנות אשר מעוניינים לרכוש כלים לקריאה והבנה של אמנות עכשווית ואמנות ישראלית בפרט. במהלך הקורס נתוודע למושגי יסוד באמנות העכשווית, נלמד לנתח יחד יצירות אמנות ולמקם אותן בתוך השיח האמנותי; במהלך השנה נכיר את שדה האמנות בארץ על גווניו השונים, נבקר במוסדות הוותיקים והאלטרנטיביים וכמובן שנפגוש את האנשים שעומדים מאחורי העשייה – האוצרים, המבקרים והאמנים.

סיורי אמנות
דילוג לתוכן