fbpx
חן שיש
חן שיש מתוך התערוכה "לזה בדיוק התכוונתי", בית אנה טיכו. צילום: לורה לכמן. סיור בוטיק לירושלים

הסיורים הקרובים שלנו – ינואר 2020

הו הו הו! חנוכה וכריסטמס אולי מאחורינו אבל הם הותירו עמם רוח חג, ובשבילנו הכוונה לרוח של יצירתיות, ורצון לצאת ולבלות ולדבר אמנות יחד איתכם. בחודש ינואר הקרוב נצא לשני סיורים במתכונת חורפית ומחממת.
סיור "שישי קולטורה" הקבוע שלנו יצא החודש לתערוכה החדשה שתפתח בגלריה האוניברסיטאית; התערוכה מבשרת את כניסתה של האוצרת החדשה של הגלריה, ומתמקדת באחד הנושאים החמים ביותר באמנות העכשווית והוא המפגש בין המדע והאמנות, עם דגש על קיימות וצמחיה.
בסוף החודש נצא לסיור בוטיק בירושלים עם כל הפינוקים הרגילים שלנו. יומיים של אמנות משובחת, מפגשים עם אמנים, אוצרים ומבקרי תרבות. כולל לינה במלון בוטיק, ארוחת שף והסעה פרטית ברכב VIP.
בנוסף, בעקבות ההצלחה של הסיורים להורים וילדים אותם ערכנו במהלך שבוע האיור, החלטנו להרים את הכפפה (סוף סוף) ולהשיק סדרה חדשה של סיורי אמנות לכל המשפחה המשלבים גם סדנת יצירה.

סקרנים? כל הפרטים לפניכם.
מחכים לדבר אמנות אתכם,
שני ורנר וצוות Talking Art

סיורי אמנות להורים וילדים

24.1.19 סיור בתערוכה Plan(e)t, הגלריה האוניברסיטאית, תל אביב
סוף סוף תערוכה ירוקה בארץ! הגלריה האוניברסיטאית חוזרת עם אוצרת חדשה ותערוכת פתיחה מבטיחה במיוחד. התערוכה תעסוק בקיימות ובצמחיה – אחד הנושאים החמים היום, ובתוך כך תציג מחקרים משולבים בין אמנים ואנשי מדע, ופעולות נוספות הפורצות את גבולות האמנות הפלסטית המוכרים.
הסיור בהדרכת אלעד רוזן ובהשתתפות ליאת סגל, מהאמניות המשתתפות בתערוכה
עלות הסיור 110 ₪
פרטים נוספים ורכישת כרטיסים בקישור

​30-31.1.20 סיור אמנות עכשווית בירושלים. בהדרכת שני ורנר
סדרת סיורי ה- VIP שלנו ממשיכה להוביל אותנו בעקבות אירועי האמנות העכשווית החשובים בארץ ובעולם. כעת, אנו יוצאים יחד לסיור בוטיק בעקבות האמנות העכשווית בירושלים. הסיור מתקיים לרגל הביאנלה לרישום בירושלים, אשר זכתה לשלל תשבוחות בשל האוצרות הנהדרת של הדס מאור. אנו נבקר באתרי האמנות המיוחדים והמעניינים הפועלים בירושלים, נראה את התערוכות הבולטות, נבקר במרכזי אמנות ותיקים ואלטרנטיביים, נבקר בסדנאות האמנים ונפגוש את אנשי המקצוע – האוצרים, היזמים וכמובן האמנים.
בנוסף, נישן במלון בוטיק מפנק במרכז העיר, נהנה מארוחת ערב משותפת בביתה של השפית עתליה עין מור בעין כרם, נתפנק על נסיעות ברכב VIP ובקיצור – חגיגה.
בין תכני הסיור: ביקור במוזיאון ישראל בתערוכה "אוגוסט רודן וטולוז לוטרק – אשפי ההבעה"; ביקורי סטודיו אתי אברג'ל, רעיה ברוקנטל; מפגש עם האוצרת בתערוכה "חן שיש: לזה בדיוק התכוונתי"; הביאנלה לרישום – בהדרכת יונתן אמיר ועוד.
לפרטים נוספים והרשמה השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם

בקרוב: מדברים אמנות עם הילדים – תכנית סיורי אמנות ויצירה להורים וילדים
לדבר אמנות עם הדור הצעיר זה תמיד כל כך כיף, ולכן החלטנו שהגיע הזמן לעשות זאת באופן קבוע. אנו שמחים ונרגשים מאוד להשיק תכנית שנתית של סיורי אמנות ויצירה המיועדת להורים וילדים (מתאים לגילאי 8-12). מדי חודש, בשבת בבוקר, נצא לסיור גלריות באזורים שונים של תל אביב, נראה תערוכות שונות ומיוחדות ולאחר מכן נקיים סדנת יצירה בהשראת התערוכות. התכנית מיועדת להורים וילדים יחד, השיח והיצירה הם משותפים.
התכנית בהדרכת מיכל סופיה טוביאס ואלעד רוזן – אמנים פעילים, אנשי חינוך ומדריכי אמנות.
לפרטים נוספים והרשמה השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם

להתראות בקרוב!

בתמונה: דיוויד ברנס ואוסטין יאנג Fallen Fruits. סיור בתערוכה בגלריה האוניברסיטאית

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן