fbpx

הסיורים הקרובים של Talking Art

השנה מתקרבת לסיומה, ולקראת שנה הבאה יש כמובן הרבה תכניות חדשות וסיורים מיוחדים, ביניהם שתי נסיעות לפריז ויעדים נוספים שעל הפרק (הפתעה!). אבל רגע לפני פגרת קיץ קצרצרה אני מזמינה אתכם להצטרף לשני הסיורים שיחתמו את העונה. סיור גלריות קלאסי וטוב, ואי אפשר בלי לקנח עם הסיור הכייפי בתחנה המרכזית.
ויש גם מחיר מיוחד לנרשמים לשני הסיורים.

29.7.16 – סיור "שישי קולטורה הקלאסי" בקריית המלאכה
רוח נשית נושבת בגבו של הסיור הקיצי הזה שיתקיים במתחם קריית המלאכה השוקק. בסיור נבקר בתערוכות שכולן של אמניות נשים. התערוכות השונות עוסקות בנושאים של זוגיות, מיניות, תשוקות, מגדר, פמיניזם, אבלות ועוד, וכל זאת דרך הפריזמה של מבט נשי. בין היתר נבקר בתערוכה המדוברת "מעלל" של מרב קמל, בתערוכתה החדשה של רונית פורת "ציד הזמן", בתערוכה האינטימית והנוגה של טובה פסח "עת העתיד בבואך" ועוד.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 100 ש"ח
לקוחות VIP 90 ש"ח
כרטיסים ופרטים נוספים


מלכי טסלר, קולאז׳ גוף (פרט מוידאו). גלריה רוזנפלד

12.8.16 – סיור אמנות בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
לא תאמינו אבל דווקא בתחנה המרכזית החדשה צומחת לה בועת אמנות עכשווית מרתקת במיוחד. זה ללא ספק אחד המבנים ההזויים, המטורפים והמדליקים בתל אביב, מרביתו נטוש וסגור לקהל – כולל ששה אולמות קולנוע, ושתי קומות של חנויות שמעולם לא נעשה בהן שימוש. במקביל הפכה התחנה מקום מפגש לכמה מקהילות הזרים שחיות בדרום תל אביב, כולל ערבי ריקוד, קריוקי ושלל חנויות מזון מהמזרח.
יחד עם כל האקשן הזה, התפתחה במקום גם קהילה של אמנים. זהו מקום מושבו של בית הספר לאמנות המיצג, מקום החזרות של תיאטרון אמנות מיוחד במינו, זירה של סטודיאות של אמנים וכאילו זה לא הספיק, כל הקומה העליונה של התחנה מוקדשת לאמנות רחוב של מיטב אמני הרחוב שפועלים כיום בארץ.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 120 ש"ח
לקוחות VIP 100 ש"ח
כרטיסים ופרטים נוספים

מחיר מיוחד לנרשמים לשני הסיורים – 200 ₪ בלבד.
מחכה לראותכם,
שני.


אמנות רחוב בקומה השביעית בתחנה המרכזית

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן