fbpx

אווירה של סוף – המלצות הסופ"ש 25-27.8.16


Bodies, יצירה משותפת של שרון וזאנה ותומר ספיר

מה אני אגיד, זה לא הסופ"ש הכי תוסס שהיה לנו בזמן האחרון, בכל זאת שבוע אחרון לקיץ, ונדמה שאין אף אחד בארץ. כך או כך, הנה כמה אירועים מעניינים שבכל זאת שווה להשתתף בהם.
עריכה ותוכן: שני ורנר

Shoam Hamsa, תערוכת יחיד לראובן שאול
ביום שלישי האחרון נפתחה תערוכתו של ראובן שאול בחלל החדש ב"רביעיית פלורנטין". בתערוכה מוצגים צילומי נוף אורבניים תל אביביים ופסטורליים מעיירות סקי באלפים הצרפתיים. שאול טוען כי ישנה השפעה של תרגול היוגה והמדיטציה על היצירה שלו, ועל נקודת המבט הלא שיפוטית ממנה הוא מגיע. אני לא בטוחה כמה זה בא לידי ביטוי בצילומים עצמם, ובכל זאת הרעיון מעניין.
התערוכה תוצג במשך שבוע, ובמקביל יתקיימו כמה אירועים מעניינים:
שישי, 26.8, בשעות 11:00-14:00- יריד ציוד צילום אנלוגי יד שנייה. פרטים באיוונט בפייסבוק
שלישי ורביעי, 29-30.8, בשעות 09:00-13:00- סדנת דפוס צילומית עתיקה מהמאה ה-19. סדנה בהנחיית רחל ארז, המתמחה ב-15 השנים האחרונות בתהליכי צילום קלאסיים ובעלת ידע ייחודי בארץ. פרטים באיוונט בפייסבוק
חלל התערוכות המרכזי ברביעיית פלורנטין, המעון 3, תל אביב

על הספקטרום – מפגש בין מדע, אמנות, עיצוב וטכנולוגיה
טוב, זה אולי הנושא החם ביותר באמנות העכשווית בשנים האחרונות, שהרי האמנות חייבת להתחיל ולהגיב לשינויים הטכנולוגיים הדרמטיים. לא בכדי, מתקיים הערב החד פעמי הזה דווקא בבית הנסן (בירושלים) שייעד את עצמו למחקר המפגש בין שני התחומים. במהלך האירוע יתקיים פאנל רב משתתפים בנושא "מדע ואמנות" ולאחרי ומופע מחול ווידאו "116 סיבות" והדרכה בתערוכה המוצגת במקום. (מומלץ לדאוג ללבוש חם).
חמישי, 25.8.16 החל מהשעה 19:00. בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים
איוונט בפייסבוק


תמיר צדוק, מתוך תערוכת "נונפיניטו", ארטפורט

שני האירועים האלה קורים רק בשבוע הבא וזה שאחריו, כדאי לשמור את התאריך ביומנים (ולהזמין כרטיסים למופע)

"נונפיניטו" תערוכת המחזור הרביעי בארטפורט. אוצרת: ורדית גרוס
זהו המחזור הרביעי של תכנית שהות האמן המצוינת ב"ארטפורט" וכמדי שנה נחתמת התכנית בתערוכה של כל האמנים. השנה יש לקט אמנים מוצלח ומגוון במיוחד, כל אחד פועל במדיום אחר – וידאו, ציור, מיצב וצילום. בתערוכה מציגים האמנים חלק מהעבודות שיצרו במהלך השנה האחרונה, גם אם מדובר בעבודות לא גמורות או רק התחלה של רעיונות חדשים.
אמנים: מיכל בראור, הילה טוני נבוק, דוד עדיקא, נעמה ערד, תמיר צדוק, אלעד רוזן
אירוע פתיחה: שלישי, 30.8.06 בשעה 20:00. ארטפורט, דרך בן צבי 55, תל אביב

BODIES
עוד תופעה שמתרחשת הרבה בתקופה האחרונה, היא שילוב בין דיסציפלינות ושיתופי פעולה שבדרך כלל מניבים אירועים יפים ומעניינים במיוחד. כך גם בשילוב בין אמנות פלסטית ומחול. היצירה המשותפת של שרון וזאנה והאמן הנפלא תומר ספיר עוסקת בגוף ובגבולות שלו, ובקשר בין המפתה, האסתטי והדוחה.
רביעי, 7.9.16, מחסן 2, נמל יפו
כרטיסים בקישור

מאחלת לכולנו סוף שבוע נעים וקליל באווירת סוף הקיץ,
שני.


ראובן שאול, רביעיית פלורנטין

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן