fbpx

בין הטיפות. המלצות הסופ"ש 15-17.12.16

%d7%92%d7%99%d7%90-%d7%91%d7%9f-%d7%a0%d7%a8-%d7%90%d7%9e%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%a8

גיא בן נר, אמני המלטות, גלריה זומר

סוף השבוע הקרוב דליל יחסית באירועים מעניינים, אולי זו תחילתו של נמנום חורפי? בכל אופן, מיטבי הלכת ביניכם שיעזו לצאת בגשם מוזמנים להגיע לפתיחת תערוכת יחיד חדשה ומסקרנת לגיא בן נר ולפתיחה של תערוכה חדשה בגלריה של ביה"ס לאמנות "בסיס" בהרצליה. כמו כן צפוי לכם רב שיח בתערוכה הנהדרת בגלריה שלוש, וגם נמשכת ההרשמה לסיור סוף השנה המיוחד שלנו. כל ההמלצות לפניכם.
עריכה ותוכן: שני ורנר

רוצים לקבל את כל ההמלצות ישירות למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו, בקישור 

"אמני המלטות", תערוכת יחיד לגיא בן נר
נדמה לי שכולם אוהבים את גיא בן נר. זה לא מפתיע, עבודות הווידאו שלו תמיד לא רק נראות נהדר, אלא גם חכמות ובעיקר – כיפיות ומצחיקות. עיקר עניינו של בן נר הוא במבט פנים אמנותי, מבט ציני שבוחן את יחסי הכוחות, המיתוסים והקאנוניזציה של עולם האמנות. כך למשל, בעבודה I’d Give It To You If I Could But I Borrowed It בה הוא וילדיו מפרקים יצירות אמנות חשובות והופכים אותן לאופניים בהם הם משוטטים ברחבי העיר. בתערוכה תוצג עבודת וידאו חדשה – אני אישית סקרנית!
אירוע פתיחה: חמישי, 15.12.16 בשעה 20:00. גלריה זומר לאמנות עכשווית, שד' רוטשילד 12, תל אביב
אירוע פייסבוק

"פצועים קל", תערוכת יחיד ל דורית פיגוביץ גודארד. אוצרת: שלומית ברויר
בית הספר "בסיס", ספג לא מעט ביקורת מאז שנפתח, בעיקר ביחס לעובדה שמרבית המרצים וראשי המחלקות שלהם הנם גברים, "אבות" האמנות העכשווית בארץ. ביחס לכך, דווקא הגלריה, באוצרותה של שלומית ברויר בחרה להציג מתוך חמש התערוכות שנערכו בה, שלוש תערוכות יחיד לאמניות נשים. כך, רבות גם הסתירות בתערוכה החדשה בגלריה, ובפרט באופן בו בחרו לתארה בטקסט המלווה. מחד, טוענת האמנית (שמגיעה מרקע של לימודי ספרות) שהיא מבקשת לערער על הצורך הקיים באמנות עכשווית לפרשנות מילולית. מאידך, הטקסט המלווה, שמנסה לתרץ זאת – סבוך ופרשני להפליא. ואולי צריך באמת לתת לעבודות לדבר בעד עצמן, שכן מדובר באוסף פסלים יפהפה ואסתטי. תשפטו בעצכם.
אירוע פתיחה:  שישי, .16.12.16 בשעה 12:00. גלריה בסיס, בית ספר בסיס לאמנות ותרבות, המדע 14, אזור התעשייה, הרצליה פיתוח
אירוע פייסבוק
מידע נוסף

רב שיח בתערוכה הזוגית "קרדנצה" דנה יואלי וגדעון גכטמן ז"ל
מדובר על אחת התערוכות היפות שנראו במחוזותינו בזמן האחרון. אמנם, כל כמה שנים מוצאת נירה יצחקי (בעלת גלריה שלוש) תירוץ להוציא מהמחסנים את עבודותיו של גדעון גכטמן; ובכל זאת הפעם נוצר קשר מעניין במיוחד בין עבודותיו המושגיות, לאלה העכשוויות והחכמות של האמנית הצעירה דנה יואלי.
בשיח ישתתפו האוצרת והחוקרת טלי תמיר, האמן זוכה פרס ישראל בתחום אמנויות הבמה הדס עפרת, אוצרת התערוכה נירה יצחקי והאמנית דנה יואלי.
שישי 16.12.16 בשעה 13:30. גלריה שלוש לאמנות עכשווית, מזא"ה 7, תל אביב.
אירוע פייסבוק

נמשכת ההרשמה לסיור סוף השנה – סיור גלריות וביקורי סטודיו –  23.12.16
בסיור נבקר בסדנאות של שני אמנים עכשוויים העוסקים בציור, נחשף לסביבת העבודה שלהם ונוכל לראות את תהליכי העבודה מרמת הרעיון, הסקיצות, העבודות הלא גמורות ועד לביצוע.
בנוסף נבקר בתערוכה המדוברת "האמנות השחורה" המוצגת בגלריה רוזנפלד.
אחת ההפתעות הצפויות לנו בסיור היא מפגש אישי עם צקי רוזנפלד, בשואו רום של גלריה רוזנפלד.
פרטים נוספים והרשמה בקישור

מאחלת לכולנו סוף שבוע חמים ונעים,
שני.

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן