fbpx
קלון
"מכתבים מעתיד ידוע אל עבר לא נודע", תערוכת יחיד של Klone, גלריה חזי כהן

בתנועה מתמדת, המלצות הסופ"ש 31.1-2.2

הפעם הזרקור שלנו מופנה אל הגלריות עצמן, ואל נטייה מרעננת של שינויים ומיקומים לא קונבנציונליים לתצוגת אמנות. בשדה אמנות דינמי ומשתנה כמו זה שלנו, קפיאה על השמרים אינה אופציה וכשהמטרה היא לפרוץ את גבולות האמנות, שום מקום אינו מחוץ לתחום.
בגלריה חזי כהן פותחים תערוכה חדשה לאמן הרחוב Klone שתחנוך את המעבר המפתיע של הגלריה אל צפון העיר דווקא; מזרחה לאיילון, או כמו שהתל אביבי הממוצע יאמר "מעבר להרי החושך" נפתחת עונת תערוכות חדשה בחלל האמנות הביתי Third Floor on the left; ובגלריה הביתית הותיקה של שרה ארמן מכניסות משתתפות התערוכה הקבוצתית מיצגים ומיצבים בנושא הגוף הנשי אל תוך המרחב הביתי האינטימי.
מאחלים לכולנו סופ"ש רענן ומגוון,
שני ורנר וצוות Talking Art

"מכתבים מעתיד ידוע אל עבר לא נודע", תערוכת יחיד של Klone והשקת חלל חדש לגלריה חזי כהן
לא רק אמנים יכולים להפתיע, והנה השבוע מספק לנו הגלריסט חזי כהן הפתעה משלו כשהודיע על סגירת חלל התצוגה ברחוב וולפסון ומעבר הגלריה לרחוב לילנבלום. בתקופה בה נראה שכל עולם האמנות נע דרומה (רק לפני כמה חודשים עברו גורדון ואלון שגב לחללים חדשים בדרום העיר), המעבר צפונה וחציית הגבול הדמיוני של דרך יפו, גם אם רק כקילומטר נראה כהצהרה של ממש. במיוחד אם זוכרים שגלריה חזי כהן עצמה היתה מחלוצות המעבר דרומה לפני יותר מעשור כשעזבה את פרישמן לטובת וולפסון. את הסיבות למעבר אפשר רק לנחש, אבל התוצאה היא מפת אמנות שאינה שוקטת על השמרים. את החלל החדש תחנוך תערוכה של אמן הרחוב וכוכב סיורי קריית המלאכה שלנו, Klone. תמיד מסקרן לראות מה קורה לאמן רחוב כשהוא נכנס לתוך גבולות הגלריה ומה משתנה בצורת המגע שלו עם החומר והיחס שלו לנושאים המעסיקים אותו. שלא לדבר על כך ש-Klone הוא צייר בחסד, כך שרוב הסיכויים שזו הולכת להיות תערוכה משובחת ביותר.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 31.1, 20:00, לילינבלום 30, תל אביב. אירוע פייסבוק

"The thinning veil", תערוכת יחיד של איתמר שטמלר. אוצרת: מיטל אבירם
"Third Floor on the left", פרויקט האמנות של האוצרת מיטל אבירם נכנס לשנתו השניה וזה משמח במיוחד גם כי אנחנו יודעים כמה קשה לפעמים לשרוד כחלל אמנות עצמאי וגם כי מדובר בחלל האמנות העכשווית היחיד בשכונה הנעימה אך המנומנמת יד אליהו. בעונת התערוכות השנייה לוקחת אבירם את העובדה שהגלריה היא למעשה ביתה הפרטי צעד אחד קדימה וממש מזמינה את האמנים לגור יחד איתה בדירה במשך חודש, בזמן הקמת התערוכה. האורח הראשון לעונה הוא האמן הצעיר איתמר שטמלר העושה שימוש במגוון רחב של מדיומים וטכניקות, החל בציור וכלה ביציקות פלסטיק וישתמש בהן ובתקופת השהות שלו בחלל בכדי לעסוק ביחס אל הגוף והרצון להיטמע לתוך אדם אחר.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 31.1, 20:00, Third Floor On The Left המערכה 31, תל אביב. אירוע פייסבוק

"The thinning veil", תערוכת יחיד של איתמר שטמלר, Third Floor on the left, תל אביב

"היסטוריות / מיצב-מיצג", תערוכה קבוצתית. אוצרת: דפנה שפירא-חסון
אי אפשר לדבר על גלריות הפועלות בתוך דירה פרטית בלי לדבר על שרה ארמן, אחת מחלוצות התחום. אחרי שהפעילה את הגלריה שלה במספר חללים ברחבי העיר, העבירה ארמן את פעילותה אל המרחב הפרטי והפכה את דירתה לגלריה פעילה. יש משהו בהכנסת האמנות והקהל אל החלל הביתי האינטימי שמוסיף נדבך חדש ומרתק לכל תערוכה. והדבר נכון במיוחד כשמדובר בתערוכה העוסקת בנושא הנפיץ של הגוף הנשי. האמניות לוקחות את הדירה הפרטית של ארמן ומשפחתה והופכים אותה למעין "חדר משלך" בו הן משלבות מיצבים, אובייקטים ומיצגים שנשזרים בתוך שגרת החיים הרגילה של הבית ומחלצות ממנו אמירה על מערכת היחסים הסבוכה בין הגוף, האובייקט והבית. ביקור בתערוכה המתקיימת בחלל ביתי היא תמיד חוויה מעט עוכרת שלווה, כשהצופה הופך לסוג של פולש ומציצן בעל כורחו והתוצאה היא תמיד לא שגרתית ומסקרנת.
בהשתתפות: יסמין ברגנר, בתיה בשקין, שונית גל, סיון זריפי, ענתי טורק, אילת טרלובסקי, מיריי שנאן, בל שפיר, דפנה-שפירא-חסון.
אירוע פתיחה: יום שישי, 1.2, 11:00, גלריה שרה ארמן, י.ל. גורדון 29, תל אביב. אירוע פייסבוק

הסיורים שלנו לפריז חוזרים! SAVE THE DATE
3-7.4.19 סיור VIP לפריז המתעוררת לאביב
הסיור סובב סביב ART PARIS ART FAIR – יריד אמנות ענק אשר מתקיים מדי שנה בגרנד פאלה ובו משתתפות מאות גלריות מובילות מרחבי העולם. אנו נהיה אורחי VIP של היריד ונזכה להיכנס לערב הפתיחה למוזמנים בלבד ולסיורים מודרכים ביריד.
בנוסף לביקור ביריד נקיים סיורי גלריות, מפגשים בסדנאות של אמנים, ביקורים במתחמי אמנות עכשווית וצילום וכל זה על רקע פריז היפהפייה המתעוררת לאביב.
פתיחת הרשמה בקרוב. השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם בהקדם

עריכה ותוכן: צוות Talking Art

יסמין ברגנר, מתוך התערוכה "היסטוריות / מיצב-מיצג", גלריה שרה ארמן

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

4 תגובות בנושא “בתנועה מתמדת, המלצות הסופ"ש 31.1-2.2

    1. שרה וינר

      ביקרתי ומבקרת בגלריה של שרה ארמן. תמיד מעניינת ויצירתית מאד. בואו בהמוניכם ליהנות מאמנות יפה. דר' שרה וינר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן