fbpx
מוהאו מודיסקנג,
תערוכת יחיד למוהאו מודיסקנג, גלריה ברוורמן, תל אביב

מהודו ועד כוש. המלצות הסופ"ש 9-11.7

טלטלה נוספת מסתמנת באופקו של עולם האמנות המקומי (ובכלל…), ועם זאת אנחנו עוד לא מוותרים ויש תערוכות מעולות שנפתחות השבוע וחייבים להמליץ עליהן. אמנם בחרנו רק שתי תערוכות הפעם, אך כל אחת מהן כל כך מרשימה שנראה לנו מספיק
בקיבוץ הזורע ייפתחו שלוש תערוכות חדשות המשלבות את קסם המזרח ההודי עם אמנות עכשווית ישראלית ומעולה; בגלריה ברוורמן תערוכת יחיד לכוכב הצעיר מדרום אפריקה מוהאו מודיסקנג; בפינת הבונוס אתי יעקובי במקבץ רישומים חדשים החולש על שתי גלריות בתל אביב; ולקינוח, יש לנו גם סיורים חדשים ומשובחים על הפרק.

נקווה לבשורות טובות,
שני ורנר וצוות Talking Art

מאיה סמירה

מאיה סמירה, מתוך מקבץ תערוכות חדש, מוזיאון וילפריד

מקבץ הודי: שלוש תערוכות. אוצרת- שיר מלר-ימגוצ'י
כבר כתבנו לא פעם בעבר על מוזיאון וילפריד – פנינה חבויה בצפון הארץ המשלבת את קסם המזרח עם אמנות עכשווית מהמעלה הראשונה. האוצרת שיר מלר ימגוצ'י מצליחה בכל פעם מחדש לעשות את החיבור המיוחד הזה ולהציג תערוכות מעוררות מחשבה ויפות מאוד. הפעם מקבץ תערוכות חדש אשר יעסוק בהודו ובקשר המיוחד שנראה שיש להרבה ישראלים עם תת היבשת. מידד אליהו יתחבר לביוגרפיה שלו ולקשר עם קוצ'ין; מאיה סמירה הנהדרת עוסקת רבות במחול מסורתי והפעם תפנה מבטה למחול ההודי; ותערוכה קבוצתית נוספת תקשר בין מיניאטורות עתיקות מאוסף המוזיאון ואמנים ישראלים שמגיבים אליהן.
ללא אירוע פתיחה. החל משבת, 11.7, מוזאון וילפריד בקיבוץ הזורע. במעמד שגריר הודו בישראל, מר סנג'יב סינגלה.
אתר המוזיאון

תערוכת יחיד למוהאו מודיסקנג. אוצרת: עדי גורה
איזו התרגשות! תערוכה של אמן בסדר גודל כזה, ועוד בגלריה פרטית – זו באמת חגיגה. את עבודותיו של מודסקינג ראיתם אולי בביאנלה הקודמת בונציה, שם ייצג את דרא"פ, במיצב וידאו מהפנט. העבודות של מודסקינג פועלות בנוסח העכשווי הפופולרי ביותר המשלב מתח בין האתי והאסתטי. בעוד העבודות יפהפיות ושובות לב, הן מעלות שאלות בנושאים קשים כגון זהות, הגירה, פליטות וגזענות. התערוכה היתה אמורה להפתח לפני כחודשיים ונדחתה בעקבות משבר הקורונה, ונדמה כי הצגת העבודות דווקא עכשיו – בעוד מצב הפליטים בארץ הולך ומתדרדר, נהיה רלוונטי אפילו יותר.
פתיחה: שישי 10.7 בשעה 12:00, גלריה ברוורמן, רח' אילת 33, תל אביב. יש להרשם להגעה דרך אתר הגלריה. אירוע פייסבוק

פינת הבונוס "רישומים 2019/20" תערוכת יחיד לאתי יעקובי. אוצרים: אורית מור וניקולה טרצי
אתי יעקובי מוכרת בעיקר בזכות ציורי השמן שלה אשר ניחנו ביכולת לשלב דימויים אגדתיים עם איזו אפלה פנימית. בתערוכה הנוכחית יוצגו רישומים בלבד – פרקטיקה צדדית בעשייה שלה. הרישומים – כמו הציורים, משלבים השראות מהביוגרפיה האישית, מתרבות פופולרית (דיסני למשל) ותולדות האמנות.
פתיחה: חמישי 9.7 בשעה 20:00, הלובי מקום לאמנות, ארלוזורוב 6, תל אביב
המשך התערוכה בגלריה 4, פלורנטין 6, תל אביב.  אירוע פייסבוק

הסיורים הקרובים שלנו

17.7 העכשווי ביותר: סיור במוזיאון ת"א. בהדרכת שני ורנר
בסיור הקרוב מזדמן לנו לראות כמה מהקולות הבולטים ביותר בשדה האמנות העכשווית העולמית. נבקר בתערוכות של ג'ף קונס, וויליאם קנטרידג' ורייצ'ל מקלין, ונבחן יחד את המפגשים השונים בין האתי והאסתטי.
הסיור מוגבל לקבוצה של 20 אורחים. אנו מקפידים על חוקי הבטיחות של משרד הבריאות.
עלות הסיור: 85 ש"ח
המחיר לא כולל את הכניסה למוזיאון. עליכם להצטייד בכרטיסי כניסה מבעוד מועד.
כרטיסים ופרטים נוספים בקישור

23-24.7 נופשון בדרום הארץ – מקומות אחרונים!
יחד נצא לסיור בן יומיים אל אתרי האמנות המיוחדים והמעניינים הפועלים באזור, נראה את התערוכות הבולטות, נבקר במרכזי אמנות ותיקים ואלטרנטיביים, נבקר בסדנאות האמנים ונפגוש את אנשי המקצוע – האוצרים, היזמים וכמובן האמנים, וכל זאת בשביל להישאר עם היד על הדופק לגבי הנעשה באמנות העכשווית בארץ על כל גווניה. בנוסף, נישן במלון בוטיק מפנק, נהנה מארוחת ערב משותפת (על פי הנחיות משרד הבריאות) – בקיצור חגיגה!
לפרטים נוספים בקישור

אייל אסולין

הפסל "מוטי" של אייל אסולין. צילום: גיא יחיאלי

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן