fbpx
קרית המלאכה

הסיורים הקרובים שלנו

האביב מתחיל ואנחנו שמחים לחלץ איברים ולצאת מתנומת החורף. אנחנו חוזרים למתכונת של שני סיורים חודשיים ואת תחילת האביב נחגוג בסיור הקלאסי שלנו בקריית המלאכה – הפעם בדגש על ציור עכשווי: מהרחוב לגלריות ובחזרה; ובסיור החדש שלנו ביפו שחוגג את הרוח החדשה והמסקרנת הנושבת באזור.
מחכים לראותכם בסיורים,
שני ורנר
וצוות Talking Art

9.3.18 "הסיור המשולב" בקריית המלאכה – בדגש על ציור עכשווי. בהדרכת לירון אלקולומברה
אזור קריית המלאכה בדרום תל אביב יועד לשמש כמתחם התעשייה של העיר. עם הזמן רבות מן התעשיות הזעירות נעלמו מן העולם, ואז החלו להינטש חללי העבודה. מובן שהאמנים היו הראשונים לאמץ לעצמם את החללים הריקים ולמקם שם את הסדנאות שלהם. בהדרגה החלו לנדוד לאזור כמה מהגלריות התל אביביות הוותיקות ולהיפתח שם גם גלריות חדשות. בשנים האחרונות הפכה קריית המלאכה לאזור הצעיר והתוסס של האמנות העכשווית בארץ, כאשר את קירות המתחם מעטרת אמנות רחוב של מיטב האמנים שפועלים כיום בארץ.
סיור המשלב את כל הטוב של קריית המלאכה: גלריות, אמנות רחוב וביקורי סטודיו.
עלות הסיור 100 ש"ח. רכישת כרטיסים ופרטים נוספים בקישור

23.3.18 "רנסנס יפואי" הרוח החדשה ביפו. בהדרכת אלעד רוזן
בשנה האחרונה נפתחו עשרות גלריות וחללי אמנות חדשים ברחבי תל אביב וביפו בפרט. גלריות חדשות משמען מקומות נוספים להציג אמנות ממוסדת פחות ואקספרימנטלית יותר – מה שבתורו ינער וירענן את הסצנה. בין סמטאותיה היפות של יפו נוכל למצוא גלריות מסוג חדש, כאלה המשתלבות בבתי קפה, גלריות שיתופיות, חללי תצוגה ייעודיים, ותצוגות פופ-אפ. בקיצור, נראה כי דרומה של העיר ממשיך להיות אבן שואבת להתנסות ויצירתיות חדשות וביפו אנו מזהים – רנסנס של ממש. בסיור זה נכיר את הלך הרוח בסצנת האמנות הדרומית, את הסיבות לנדידת האמנות למקומות חדשים, וכמובן את האמנים והאוצרים שמאחורי העשייה.
עלות הסיור 100 ש"ח. רכישת כרטיסים ופרטים נוספים בקישור

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן