fbpx

קריאה אחרונה ליריד הצילום פוטו-פריז

לאור הצלחתם של הסיורים הקודמים, Talking Art בשיתוף עם פסטיבל הצילום הבינלאומי יוצאים לביקור נוסף באחד מירידי הצילום הגדולים בעולם Paris Photo.
כאורחי VIP של היריד נזכה לבקר בערב טרום-הפתיחה למוזמנים בלבד, ולפגוש את האמנים, האוצרים והגלריסטים המשתתפים ביריד ובנוסף נראה את התערוכות החשובות המוצגות בעיר ונפגוש אמנים מקומיים.

לפרטים נוספים והרשמה בקישור הבא
או בטלפון: אדווה רז 054-7821556

בין התכנים הבולטים בסיור

PARIS PHOTO הוא אחד מירידי הצילום הבינלאומי החשובים כיום. היריד מתקיים מדי שנה בגרנד פאלה ובו משתתפות מעל 170 מגלריות הצילום המובילות אשר מתקבלות להציג ביריד לאחר סינון קפדני. עשרות תערוכות של צילום עתיק, מודרני ועכשווי יוצגו ביריד ובין היתר גם עבודותיהם של הצלמים הבולטים בשדה האמנות העכשווית. במהלך ימי היריד, אשר מושך אל העיר אלפי חובבי צילום, עולם האמנות הפריזאי נשטף באירועי אמנות עכשווית וצילום, הגלריות מתהדרות באמנים החשובים ביותר והעיר כולה – חוגגת צילום!

ביקור וסיור מודרך בתערוכתו של אירווינג פן – בהדרכת שני ורנר
תערוכתו של אירווינג פן, אחד מצלמי הפורטרטים החשובים בעולם, תוצג בפריז ואנו נסייר בה בהדרכה פרטית, התערוכה היא רטרוספקטיבה על עבודתו המופלאה של פן, אשר הוצגה בתחילת השנה במוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק, וכעת נודדת לבירה הצרפתית. זו התערוכה המקיפה ביותר שנעשתה אי פעם על עבודתו של הצלם האייקוני.

סיור מודרך בתערוכתה של סופי קאל – בהדרכת שני ורנר
תערוכתה של סופי קאל במוזיאון הצייד והטבע הולכת להיות אחת ההפתעות המיוחדות בעולם האמנות הפריזאי בתקופה הקרובה. האמנית הוותיקה והמוערכת "משתלטת" על המוזיאון המוזר לכשעצמו וטומנת את עבודותיה בין המוצגים הקיימים. מוטיבים של ציד ומעקב הופיעו בעבודותיה המוקדמות של סופי קאל וכעת היא מעודדת את הצופה לצאת למסע בעקבות הרמזים ששתלה במוזיאון. התערוכה היא רטרוספקטיבה ראשונה של האמנית מאז תערוכת היחיד הגדולה שלה שהוצגה במוזיאון פומפידו ב-2003. לצד העבודות המוכרות יוצגו עבודות חדשות ומיצבים שנוצרו במיוחד לתערוכה.

סיור גלריות בשכונת המארה – בהדרכת שני ורנר
בשכונת המארה ההיסטורית והיפהפייה נסתרות כמה מהגלריות הטובות בעולם. רובן ממוקמות בחללים הפנימיים ובחצרות הפאטיו של הבניינים וכולן מהוקצעות ומפוארות במיוחד. במהלך יריד הצילום מציגות הגלריות בעיקר תערוכות צילום, אך לא רק, והתערוכות חושפות פן נוסף בסצנה האמנותית העכשווית בעולם.

סיור צילום לילי ברחובות פריז – בהדרכת דיוי בראל
בשעת לילה (דווקא לא מאוחרת) נצא לסיור צילום ברחובותיה של פריז היפהפייה. מהמקומות המוכרים ועד לרחובות הקטנים והקסומים.

אלה רק חלק מהתכנים שיהיו בסיור – עוד הפתעות רבות צפויות לנו.
לפרטים נוספים והרשמה בקישור הבא
או בטלפון: אדווה רז 054-7821556


סופי קאל, בתערוכה במוזיאון הצייד והטבע, פריז

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן