fbpx
רונית אלקבץ בעבודה "ציון" של ז'וזף דדון, 2006
רונית אלקבץ בעבודה "ציון" של ז'וזף דדון, 2006

סיור אמנות לפריז SAVE THE DATE

11-15.12.19 "פריז של ז'וזף דדון"
חמישה ימים של אמנות עכשווית בפריז
אנחנו שמחים לבשר על פתיחת ההרשמה לסיור הקרוב שלנו לפריז שיצא לדרך בדצמבר הקרוב, רגע לפני הכריסטמס. הסיור הוא ראשון במסגרת סדרת סיורים עם המקומיים בפריז – אמנים, אנשי רוח, מוזיקאים, אנשי מחול ועוד. כי אין יותר טוב מלסייר בפריז עם התושבים שלה, אלה שיוצרים את התרבות בתוכה.
הסיור "פריז של ז'וזף דדון" הוא מסע של חמישה ימים בהדרכת האמן הישראלי-צרפתי שיראה לנו את פריז שלו. נצא בעקבות התערוכות הטובות ביותר בעיר, סדנאות האמנים, האוכל, בתי הקפה הקטנים והלא תיירותיים, חנויות של צבע, בוטיקים של קרמיקה ועוד ועוד.
רגע לפני סוף השנה, זו עונה נהדרת לאמנות בפריז ובכל המוזיאונים והגלריות מוצגות תערוכות של האמנים הבולטים ביותר באמנות העכשווית העולמית.


בין תכני הסיור: סיור גלריות בשכונת המארה, סיור מודרך בתערוכתו של טולוז לוטרק בגראנד פאלה, סיור בתערוכה של קיקי סמית' במוזיאון המטבעות העתיק של פריז, מפגשי סטודיו עם אמנים מקומיים וגם בסטודיו של ז'וזף דדון, ביקור בתערוכתו המדוברת של פרנסיס בייקון במרכז פומפידו, מפגש עם האוצרים בבית הצילום האירופאי בתערוכה של חסן חג'ג', חשיפה לפסל החוצות הענק של ג'ף קונס שנחנך בימים אלה בעיר, ולקינוח – ארוחת ערב משותפת בסטודיו לצילום בלב אחת השכונות המעניינות והלא מתויירות בפריז.
* צרו קשר לקבלת התכנית המלאה בקישור

מתוך התערוכה של קיקי סמית, מוזיאון המטבעה העתיקה של פריז

פרטי הסיור
הסיור בהנחיית ז'וזף דדון – אמן רב תחומי אשר נולד בצרפת ועלה ארצה בגיל 5. התחנך במוסדות חינוך חרדיים. בחייו הבוגרים חזר בשאלה והחל להתעניין בצילום ובמדיום הווידאו. בין עבודותיו ידוע הסרט "ציון" הבוחן את הקשר בין מזרח למערב וצולם באופקים (עיר ילדותו) ובמוזיאון הלובר, בו השתתפה השחקנית רונית אלקבץ ז"ל. אתר

תאריכים: 11-15.12.19
מחיר הסיור: 1,800 יורו לאדם (המחיר לאדם בחדר זוגי, עשוי להשתנות לפי מועד הזמנת הכרטיסים)
המחיר כולל: טיסות ישירות לפריז, הסעה משדה התעופה למלון ובחזרה, לינה במלון 4 כוכבים במיקום מרכזי על בסיס לינה וארוחת בוקר (מחיר לאדם בחדר זוגי. תוספת מחיר לאדם בחדר פרטי)
כניסות למוזיאונים, כל הסיורים המודרכים והפעילויות במסגרת הסיור
המחיר אינו כולל: ארוחות נוספות וכלכלה אישית, ביטוח בריאות ונסיעות (חובה, ובאחריות כל משתתף), נסיעות עירוניות, מיסים עירוניים (משולמים במלון בסוף הטיול)
היציאה לסיור מותנת בהרשמה של 12 משתתפים. הסיור מוגבל לקבוצה של כ-17 משתתפים.

לפרטים נוספים, תכנית הסיור המלאה והרשמה צרו קשר
להרשמה יש ליצור קשר עם יעל בן ארי
במייל infotalkingart@gmail.com
או בטלפון 054-8087082

או השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם בהקדם

פסל חוצות ענק וחדש של האמן ג'ף קונס מוצב בפריז בימים אלו

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן