fbpx

סתיו עם Talking Art – הסיורים הקרובים שלנו

%d7%91%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%90%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%94
בתמונה: אדריכלות תל אביבית, מתוך הסיור המסע הקצר ביותר – סיור אדריכלות תל אביבי

פתחו יומנים, הכינו את נעלי ההתעמלות – סיורי הסתיו שלנו כבר בפתח, והפעם אנחנו בסימן של ישן מול חדש. בחודש הקרוב הכנו לכם סיור אדריכלות חדש ותל אביבי במיוחד בעקבות ההיסטוריה של העיר, סיור "אמנות אקדמית מול אמנות עכשווית" ברחבי מלון לאונרדו ארט (מלון מרינה לשעבר) והסיור הכי עכשווי שיש – ברחבי התחנה המרכזית החדשה.

7.11.15 "המסע הקצר ביותר – סיור אדריכלות תל אביבי" בהדרכת עליאל קיי
תל אביב נודעת בזכות האדריכלות הלבנה המאפיינת אותה ואכן היא אחת הדוגמאות המובהקות ביותר בעולם לסגנון האדריכלות הבינלאומי. אך בעיר מסתתרים עוד סגנונות אדריכליים רבים, החושפים תכניות גדולות ונוף אורבני משתנה וייחודי. הסיור שוזר בתוכו את גלגוליה השונים של העיר החל מהקמתה כשכונה קטנה מחוץ לעיר יפו ועד היום. סיפורה של תל אביב מתגלם באדריכלות המשתנה מהסגנון האקלקטי אל הסגנון הבינלאומי-הבאוהאוס ועד גורדי השחקים של היום. נלך לאורך שדרות רוטשילד, נסטה לסמטאות, לגינות חבויות ולכיכרות צדדיות, נדבר על תל אביב, על גיבוב, על שימור, על תרבות, חברה ומחאה חברתית.
הסיור בהדרכת עליאל קיי.
אדריכלית בוגרת בצלאל. מרצה במחלקה לאדריכלות בבצלאל, שותפה במשרד קיסלוב-קיי אדריכלים. ממקימי קבוצה וכו'; קבוצה העוסקת בחקר המרחב הציבורי ובאקטיביזם חברתי.
*שמו של הסיור לקוח משירה של לאה גולדברג משנת 1935
מחיר הסיור 90 ש"ח

20.11.15 "אמנות אקדמית מול אמנות עכשווית" בהדרכת שני ורנר
האמנות העכשווית אינה צפויה כפי שהייתה בעבר ולעתים קרובות היא קשה מאוד להבנה ולעיכול. אך האמנות האקדמית המסורתית לא נעלמה לגמרי מהעין ומעניין לראות כיצד היא מתקיימת בעידן העכשווי, האם עוד יש לה מקום?
סיור מיוחד המשלב ביקור במסדרונותיו של מלון לאונרדו ארט (לשעבר מלון מרינה), שם מוצג אוסף האמנות של משפחת שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית, וביקור בגלריה גורדון לאמנות עכשווית. זהו סיור דידקטי ומעשיר המציע מפגש בין עולמות, וביקור באחד החללים המפתיעים בתל אביב, עם תצוגה לא שגרתית וייחודו בחוויה החד פעמית שהוא מציע.
מחיר הסיור 90 ש"ח

4.12.15 "סיור אמנות בתחנה המרכזית החדשה" בהדרכת שני ורנר
חוזרים לסיבוב נוסף בסיור הכי מדליק ואוונגרדי שלנו.
לא תאמינו אבל דווקא בתחנה המרכזית החדשה צומחת לה בועת אמנות עכשווית מרתקת במיוחד. זה ללא ספק אחד המבנים ההזויים, המטורפים והמדליקים בתל אביב, מרביתו נטוש וסגור לקהל – כולל ששה אולמות קולנוע, ושתי קומות של חנויות שמעולם לא נעשה בהן שימוש. במקביל הפכה התחנה מקום מפגש לכמה מקהילות הזרים שחיות בדרום תל אביב, כולל ערבי ריקוד, קריוקי ושלל חנויות מזון מהמזרח.
יחד עם כל האקשן הזה, התפתחה במקום גם קהילה של אמנים. זהו מקום מושבו של בית הספר לאמנות המיצג, מקום החזרות של תיאטרון אמנות מיוחד במינו, זירה של סטודיאות של אמנים וכאילו זה לא הספיק, כל הקומה העליונה של התחנה מוקדשת לאמנות רחוב של מיטב אמני הרחוב שפועלים כיום בארץ.
מחיר הסיור 100 ש"ח

להרשמה לסיורים צרו קשר
מחכות לראותכם.

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן