fbpx

מה עושים בסופ"ש – המלצות אמנות 13-15.8

%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%a8%d7%96-%d7%92%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%96%d7%99%d7%9e%d7%90%d7%a7-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%99%d7%aa
רונן רז, גלרייה זימאק לאמנות עכשווית

אין ספק שזה אחד מהקיצים הלוהטים שיצא לי לחוות כאן – מבחינת אמנות כמובן
באופן יחסי, יש הרבה תערוכות ואירועים מעניינים, וגם בסופ"ש הקרוב, הנה ההמלצות שלי.

"חמישי בטי" במוזיאון תל אביב לאמנות
כל חמישי במהלך אוגוסט בין השעות 21:00-חצות, שד' שאול המלך 27
אני אמנם קצת משוחדת כי אני עובדת במוזיאון, אבל האירוע הזה הוא באמת מדליק. שיתוף פעולה בין המוזיאון לחברת קסטרו הניב קולקציית חולצות נחמדה עם דימויים של יצירות מתוך אוסף המוזיאון. אבל עיקר העניין שלי הוא דווקא באירועי "חמישי בטי". מעבר לכך שהמוזיאון פתוח לקהל ללא תשלום (בשעות האירוע), יהיו גם שלל הרצאות, סיורים מודרכים, מפגשים עם אוצרים, סדנאות והקרנות וידאו מיוחדות. מרבית התכנים מוגשים על ידי חבריי לאגף החינוך ואני יכולה לערוב לכך שהם יהיו משובחים במיוחד.
הערב, 13.8.15 האירוע בנושא "סדר / אי סדר", בין היתר תוכלו לשמוע הרצאה על אמנות רחוב בישראל, לפגוש את נועה רוזנברג אוצרת התערוכה "ציירת המתחילה מהסוף", ולהשתתף בסדנת רישום אקרובטים מעופפים, בחיי!
אירוע פייסבוק

תערוכות חדשות

רונן רז "Silver Pharm"
אירוע פתיחה: חמישי 13.8.15 בשעה 20:00. גלריה זימאק לאמנות עכשווית, ה' באייר 68
תערוכה מסקרנת ומעוררת מחשבה של רונן רז מעצב אופנה בהכשרתו, וראש המחלקה לעיצוב אופנה במכון אבני. בתערוכה החדשה הוא יוצר פסלים המדמים מוצרי פארם שונים אותם הוא תופר מעור מעובד וכסוף. אמנם אנחנו רגילים לקנות מוצרים עשויים עור, וגם מוצרי קוסמטיקה אבל יש משהו מעורר חלחלה ומפתה בו זמנית ברעיון הצימוד בין הדברים.
אירוע פייסבוק

בועז לניר, "אנשים בקיבוץ". אוצר: ד"ר יוחאי רוזן
אירוע פתיחה: חמישי 13.8.15 בשעה 20:00. "אינדי – גלריה שיתופית לצילום", שביל המרץ 5, בניין 7, קומה 3
ד"ר יוחאי רוזן היה מרצה שלי באוניברסיטה ומאז אני עוקבת אחר פועלו המעניין ובמחקרו את הצילום הישראלי – נושא שמקבל מעט מאוד התייחסות לצערי. התערוכות שהוא אוצר תמיד מסקרנות בשילוב הדידקטי והיצירתי שהן עושות. הפעם פונה רוזן לצילום חברתי בשנות השבעים בארץ ומציג את עבודותיו של הצלם בועז לניר אשר מתעד אנשי קיבוץ החל משנת 1981. התערוכה חושפת שינויים במרקם הקיבוצי וגם שיטות צילום שונות.
אירוע פייסבוק
הבלוג של יוחאי רוזן

SAVE THE DATE
אכן קיץ לוהט אנו חווים, וזו הזדמנות לשוב אל סיורי אמנות קרירים וממוזגים.
4.9.15 "שישי קולטורה – סיור אמנות אקדמית. אמנות עכשווית"
האמנות העכשווית אינה צפויה כפי שהייתה בעבר ולעתים קרובות היא קשה מאוד להבנה ולעיכול. אך האמנות האקדמית המסורתית לא נעלמה לגמרי מהעין ומעניין לראות כיצד היא מתקיימת בעידן העכשווי.
סיור מיוחד המשלב ביקור במסדרונותיו של "מלון מרינה", שם מוצג אוסף האמנות של משפחת שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית, וביקור בגלריה גורדון לאמנות עכשווית.
זהו סיור דידקטי ומעשיר המציע מפגש בין עולמות, וביקור באחד החללים המפתיעים בתל אביב, עם תצוגה לא שגרתית וייחודו בחוויה החד פעמית שהוא מציע.
לפרטים נוספים והרשמה צרו קשר


סיור "אמנות אקדמית. אמנות עכשווית", מלון מרינה

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן