fbpx

הסיורים הקרובים שלנו

%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%94-%d7%96%d7%a8-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%94מאיה זר, סיור אמנות במלון מרינה

אני יוצאת לחופשת קיץ קצרה, אבל רגע לפני, כבר אפשר לסמן ביומן את שני הסיורים הקרובים והחגיגיים שלנו, וגם להתחיל להירשם. קבלו אותם – סיורי ספטמבר של Talking Art

נחתום את עונת החום הגדולה עם סיור באחד המקומות המדליקים (והממוזגים) בתל אביב, שמעטים יודעים על הפנינה הנחבאת בתוכו – “מלון מרינה” בכיכר אתרים.
4.9.15 שישי קולטורה "סיור אמנות אקדמית. אמנות עכשווית
האמנות העכשווית אינה צפויה כפי שהייתה בעבר ולעתים קרובות היא קשה מאוד להבנה ולעיכול. אך האמנות האקדמית המסורתית לא נעלמה לגמרי מהעין ומעניין לראות כיצד היא מתקיימת בעידן העכשווי.
סיור מיוחד המתמקד בשיטוט במסדרונותיו של "מלון מרינה", שם מוצג אוסף האמנות המרהיב של משפחת שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית. האוסף העשיר מציג עבודות של מיטב אמני הז'אנר מהארץ ומחו"ל כגון אלי שמיר, ארם גרשוני, דוד ניפו, אלדר פרבר ועוד. אך מכיל בתוכו גם ציורים הנושקים לציור הריאליסטי בצורות שונות כגון אלה של זויה צ'רקסקי, טל מצליח ואחרים.
זהו סיור דידקטי ומעשיר המציע מפגש בין עולמות, וביקור באחד החללים המפתיעים בתל אביב, עם תצוגה לא שגרתית וייחודו בחוויה החד פעמית שהוא מציע.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 90 ש"ח
אירוע פייסבוק
להרשמה

עוד אירוע מרגש יהיה סיור השקה חגיגי לליין סיורי האדריכלות שלנו. סיור ראשון בחמישי בערב – בשעת השקיעה ועם מדריכה חדשה ומקסימה – עליאל קיי
10.9.15 חמישי קולטורה "אדריכלות בשוק הפשפשים"
"קצוות פרומים; מרקם שוק הפשפשים וסביבתו"
שוק הפשפשים הוא אחד המקומות המעניינים ביותר בעיר – רווי במצבים משתנים, ביופי ובכיעור, אינטנסיבי ומלא בקסם ובמסתורין.
השוק, אשר החל את דרכו במאה ה-19 תחת השלטון העות'מאני עבר מן הסתם שינויים רבים. בעשור האחרון, הפך להיות למתחם שוקק של חנויות, מסעדות ומרכזי תרבות. עליאל קיי, מדריכת הסיור הייתה חלק מהמשרד האחראי לשיפוצו ושיקומו. בסיור נשוטט בשוק, נדבר על העקרונות התכנוניים אשר עמדו מאחורי שיקומו, ננסה להבין מה האופי האמתי של המקום ומה תכנון אדריכלי מאפשר.
ברחובות הסובבים נחשף לבנייה חדשה ומתוכננת מראש – נדבר על כל בניין במיקומו המיוחד, עם ההיסטוריה שלו ועל פעולה ועל משמעותה של אדריכלות-חברתית.
הסיור בהדרכת עליאל קיי.
אדריכלית בוגרת בצלאל. מרצה במחלקה לאדריכלות בבצלאל, שותפה במשרד קיסלוב-קיי אדריכלים. ממקימי קבוצה וכו'; קבוצה העוסקת בחקר המרחב הציבורי ובאקטיביזם חברתי.
מחיר השקה מיוחד לסיור – 60 ש"ח
אירוע פייסבוק
להרשמה צרו קשר

הרשמו לניוזלטר של Talking Art וקבלו את כל העדכונים ישר למייל. בקישור


סיור אמנות אקדמית. אמנות עכשווית, מלון מרינה

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן