fbpx

דרומה! התערוכות ששווה לראות בדרום תל אביב

%d7%97%d7%9c%d7%99%d7%9c-%d7%91%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%91-%d7%a7%d7%9e%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%a0%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%99%d7%a0%d7%92
חליל בלבין ומרב קמל, "הקרנפים" גלריה עינגא

דרום תל אביב – מיפו ועד קריית המלאכה מוצפת בתערוכות ששווה לבקר לפני שהן נסגרות. מצאו לכם זמן וצאו לשם, מהר מהר, לפני שייגמר.
הנה מה שכדאי לראות:

"הקרנפים" תערוכה זוגית של מרב קמל וחליל בלבין
גלריה עינגא, בר יוחאי 7
כזה דבר לא ראיתי כבר הרבה זמן! העבודה המשותפת של חליל בלבין ומרב קמל היא פשוט מחזה יוצא מהכלל. יותר מהתערוכה כמכלול ויותר מאשר עבודותיו של יואב אפרתי המוצגות גם הן בחלל – כובשות את הלב וחודרות לבטן הבובות המשגעות של הצמד הזה. כן, בובות. תפורות ביד, במלאכת מחשבת ועשויות בדים רכים וציוצים פתייניים. אך מראה העיניים הילדותי הזה הופך מצמרר כשנחשפת זוועתה של כל בובה. היברידים משונים, חשופי איברים, מחוסרי גפיים ועוד. הגרוטסק חוגג בתערוכה הזאת, וזו חגיגה משכרת מאין כמוה. חובה!

"מסע מודרך בתוך קברי" תערוכת יחיד של רועי רוזן
גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, בניין 6
טוב, רועי רוזן הוא ללא ספק אחד מהאמנים שאני אוהבת במיוחד, ואני עוקבת אחר העשייה שלו כבר כמה שנים. רוזן הוא אמן "מתחפש", בודה זהויות, משקר, מתחזה, וכופה את דמותו על אחרים. התערוכה המוצגת כעת היא המשכה של התערוכה הקודמת בה הופיעה לראשונה דמותו הבדויה של האמן מקסים קומר-מישקין. לקומר-מישקין (כמובן) ביוגרפיה דרמטית שכללה פעילות חתרנית, רדיפה של השלטון הקומוניסטי, ושיאה בהתאבדותו לאחר העלייה לארץ. בתערוכה מוצגים ציוריו "של" קומר-מישקין לצד אלה של רועי רוזן וסרט וידאו מצחיק במיוחד אותו הפיקו קבוצת האמנים "הקבורים בחיים" אליה נמנה קומר-מישקין.
זו תערוכה אינטליגנטית, מדויקת ומסקרנת והציורים נהדרים.

"על הבשורה" תערוכת יחיד של תמר נסים. אוצרת: קרני ברזילי
אינדי, גלריה שיתופית לצילום, שביל המרץ 5 בניין 7 קומה 3 (בדקו את שעות פתיחת הגלריה באתר)
האמת היא שאת התערוכה הזו טרם יצא לי לפקוד, אבל אני תמיד מאוד אוהבת את האוצרות המוקפדת והחכמה של קרני ברזילי, ואת העבודה שעושים בגלריה אינדי שנפתחה לא מזמן מחדש, עם הרבה רוח חדשה. לכן, אין לי ספק שזו תערוכה טובה שאני אישית הולכת לבקר בקרוב. כך נכתב על התערוכה:
"התערוכה של תמר נסים מתחילה בזיכרון אישי אודות פציעתו של אביה במלחמת ששת הימים… אירועי קיץ 2014 החזירו את נסים אל זיכרונות ילדותה מיוני 1967 והיו נקודת המוצא לתערוכה, בה היא מתייחסת לאמביוולנטיות הרגשית, המערערת את מערכת ההיגיון, ומופיעה כל פעם מחדש עם תחילתו של מבצע או מלחמה."

עוד בדרום העיר, תערוכות שנפתחות בסופ"ש הקרוב

“Note to Self” תערוכת יחיד של גידי גילעם (Signor Gi). אוצרת: הגר בריל
מרחב לאמנות יפו, ככר קדומים 8
פתיחה: חמישי, 11.6.15 בשעה 20:00
אירוע פייסבוק

"E S T A S I" תערוכה של נעמי צוקר בשיתוף עם הכוריאוגרף והרקדן אנדריאה קוסטנזו מרטיני / מיצג
אוצרת: אפרת גל שמש
גלריה אלפרד סמטת שלוש 5, נוה צדק
פתיחה: חמישי, 11.6.15 בשעה 20:00, מיצג של הכוריאוגרף והרקדן אנדריאה קוסטנזו מרטיני
אירוע פייסבוק

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן