fbpx

עונת התערוכות – הפתיחה הרשמית 15.10.15

%d7%90%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%91-%d7%92%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a8%d7%95%d7%96%d7%a0%d7%a4%d7%9c%d7%93
אמון יריב, גלריה רוזנפלד

זה קורה. עונת התערוכות נפתחת באופן רשמי, ויריית הפתיחה מבשרת רק טוב.
שלל אירועים ותערוכות חדשות מחכים לכם בתל אביב ובירושלים, הנה כמה מהדברים שלדעתי שווה לראות:

עיקר האקשן בתל אביב יתרחש בדרום העיר באזור קריית המלאכה, שם תיאמו ביניהן הגלריות את פתיחות התערוכות (יוזמה מבורכת שהגיע זמנה) וגם הגלריות שהתערוכות בהן כבר נפתחו תהינה פתוחות ביום חמישי בערב. את כל הפתיחות והתערוכות המוצגות כעת באזור תוכלו למצוא כאן, ואלה המומלצות שביניהן:

"BEUYS, BEUYS ,BEUYS", מקבץ תערוכות בשבעה חללים ברחבי הארץ. אוצר: ליאב מזרחי
ג'וזף בויס היה אמן גרמני פורץ דרך בזמנו (1986-1921) אשר השפיע על האמנות הקונספטואלית ועל אמנות המיצג ברחבי העולם וגם בארץ. בשנות השבעים היה גל של אמנים ישראלים שיצרו מחוות ועבודות הקשורות ליצירתו של בויס וגם כיום ניתן לראות סממנים שלה באמנות העכשווית. האוצר ליאב מזרחי השקיע את שלושת השנים האחרונות במחקר אוצרותי מקיף וכעת יוצגו שבע התערוכות בהן משתתפים כשמונים אמנים המציעים קריאות שונות לאמנות של בויס ולמקומה בחברה כיום. התערוכות:
בתל אביב – גלריה קונטמפוררי בי גלוקונדה, בית בנימיני – מרכז לקרמיקה עכשווית, גלריה משונע, גלריה קו 16, בית האמנים ע"ש זריצקי. ירושלים – אגריפס 12. שדרות – הגלריה הלימודית, מכללת ספיר.
אתר התערוכות

"בִּלְבַב יַמִּים", אמון יריב, תערוכת יחיד.
גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, קומה 1
אמון יריב, מציג סדרת צילומים חדשה הממשיכה במובן מה את עבודותיו הקודמות. לצורך צילומיו בונה יריב תאים קטנים בהם הוא מציב פסלי גבס ופוחלצי חיות ומצם אותם. הדימויים הנוצרים מתארים סצנות סוריאליסטיות, אפלות ומורבידיות – צלליות של חיות, דיוקן אישי שבור, גבבי פסולת. הדימויים מעוותים את דימוי הגוף הקלאסי ויוצרים קשר מעורר מחשבה, בין היתר לגבי האדם והטבע בעידן העכשווי.
אירוע פייסבוק

Temporary Crew, תערוכת אמנות רחוב קבוצתית. .אוצרת: ניצן מינץ
הגלריה לאמנות רחוב, אברבנל 54
תערוכה שמציינת גם את פתיחת הגלריה הראשונה בארץ לאמנות רחוב, בה יציגו 13 אמני רחוב מהבולטים בסצנה המקומית. התערוכה חושפת את האופי השונה של העבודה ברחוב לזו שבסטודיו ומאפשרת הצצה למפגש בין הפעולות הללו, ולדיאלוג והקשר שנוצר בין האמנים השונים שפועלים יחד גם ברחוב.
אמנים משתתפים: Foma, Dede, Latzi, Signor gi, Dioz, Untay, Wonky, Jack tml, Addam Yekutieli – know hope, עדי סנד, ניצן מינץ, מאיה גלפמן, אורן פישר
אירוע פייסבוק

בירושלים תפתח העונה עם פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית 15-22.10.15
כמדי שנה יוצא בסוף השבוע לדרך פסטיבל "מנופים" ברחבי ירושלים. סצנת האמנות הירושלמית מתעוררת לקראת פתיחת עונת התערוכות עם שלל אירועים, גלריות, ביקורי סטודיו, שיחות עם אמנים, ומיצגים מעניינים. בין היתר מומלץ לבקר בתערוכה של עינב זיו בגלריה בצלאל, ובבית הנסן המופלא שם יתקיים סיור במיצב "פרדייז" ופרפורמנס (18.10.15 )
כל הפרטים על האירוע כאן

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן