fbpx

אולד מאסטרז, המלצות הסופ"ש 26-28.10.17


מתן בן טולילה, תור לאמן, ירושלים

בהמלצות השבוע אנחנו מזמינים אתכם לחוות היסטוריה, אבל גם להיחשף לנעשה בחזית העשייה האמנותית העכשווית בארץ. עבודות פחות מוכרות של המאסטר הישראלי יחזקאל שטרייכמן, ביניהן עבודות קרמיקה ותחריטים, יוצגו בתערוכתו בגלריה חזי כהן; חוה מחותן, סוג של מאסטרית נשכחת מציגה פירות של קריירה ארוכת שנים בגלריה טרומפלדור בבאר שבע, ובסדנאות האמנים בירושלים תוכלו להזמין תור ולבקר בסטודיו של אמן או אמנית למפגש אחד על אחד אינטימי.
בנוסף, נמשכת ההרשמה לסיורי שבוע האיור שלנו, כל הפרטים בהמשך, ואתם כמובן – מוזמנים בחום!
שיהיה סוף שבוע נעים ומעניין,
שני ורנר וצוות Talking Art

תערוכת יחיד ליחזקאל שטרייכמן
כבר הבענו כאן את שמחתנו מרשימת האמנים המרכזיים שהתברכנו בהגעתם לארץ לאחרונה, אבל אל לנו לשכוח את ענקי עולם האמנות המקומי. כמו הצייר יחזקאל שטרייכמן שהיה מהאמנים שעיצבו את האמנות הישראלית המודרנית והעכשווית כפי שאנחנו מכירים אותה. בין היתר, היה ממייסדי קבוצת "אופקים חדשים" המיתולוגית, בקיצור- אולד מאסטר ישראלי. בתערוכה שתפתח בגלריה חזי כהן יוצגו עבודות מוכרות פחות, ולצד ציורי השמן יופיעו גם פסלי קרמיקה וברונזה, אקוורלים ותחריטים.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 26.10, 20:00, גלריה חזי כהן, וולפסון 54, תל אביב.  אירוע פייסבוק


יחזקאל שטרייכמן בגלריה חזי כהן, תל אביב

תור לאמן – פגישה אישית עם אחד מהאמנים והאמניות הפועלים בסדנאות האמנים בירושלים
סיור ביקורי הסטודיו שלנו הוא ללא ספק אחד החביבים ביותר על המדריכים והאורחים בסיורים שלנו. ההזדמנות לפגוש את האמן או האמנית במגרש הפרטי שלהם, אחד על אחד ולשמוע מהם על תהליכי היצירה והעבודה שלהם, היא מהדברים שגורמים לנו לאהוב את העבודה שלנו כל כך.
במסגרת פסטיבל האמנות הירושלמי "מנופים", ניתנת זו השנה השנייה לקהל הרחב ההזדמנות לקבוע תור למפגש אישי עם אמן אמנית חברי סדנאות האמנים ולשבת איתם לשיחה בת חצי שעה. אמנים הם יצורים טריטוריאליים מאוד והאפשרות הזו היא הזדמנות נדירה ששווה לתפוס בשתי ידיים. רשימת האמנים המשובחת הופכת את ההצעה לאטרקטיבית עוד יותר.
שעות האירוע: יום שישי, 27.10, 10:00-12:00, סדנאות האמנים, האומן 26, ירושלים. אירוע פייסבוק

"חוה מחותן: מלאכים ומפלצות", תערוכת יחיד לחוה מחותן. אוצר: פרופ' חיים מאור
חוה מחותן היא מאותם אמנים שפועלים בשדה האמנות כבר שנים ארוכות, היא השתתפה בתערוכות רבות וזכתה בפרסים, ועם זאת, גם לאחר קריירה בת עשרות שנים, שמה אינו שגור בין חובבי האמנות. צר לנו על כך משום שהיא אמנית נהדרת שעבודותיה קשורות קשר עמוק למודרניזם המקומי. בתערוכתה החדשה בגלריה טרומפלדור בבאר שבע מציגה מחותן עבודות פיסול צבעוניות ומשחקיות המתייחסות להיסטוריה של המודרניזם, אך גם לאמנות פרימיטיבית ולאמנות ימי הביניים.
שווה להדרים כדי להכיר דמות חשובה בעולם האמנות הישראלי שעבודותיה אינן נחשפות לקהל במידה הראויה להן.
התערוכה נפתחה ביום שני 23.10 ופתוחה לקהל בשעות הפעילות של גלריה טרומפלדור, רחוב טרומפלדור 19, באר שבע.  אירוע פייסבוק

נמשכת ההרשמה לסיורי שבוע האיור 16-25.11.2017, ברחבי תל אביב
עשרות התערוכות של שבוע האיור נפרשות במוקדים ובחללים שונים: גלריות, בתי מלאכה, חנויות, בתי מלון, ברים ומסעדות ומתחמי חוצות. הכנו עבורכם תכנית עשירה של סיורי הליכה שיעברו באיזורים ובתערוכות השונות. הסיורים יציעו מבט מעמיק ומעשיר על מדיום האיור ועל הקשריו לעיצוב ולאמנות חזותית, וכמובן יהוו מפגש עם העשייה העכשווית בתחום.
כל הפרטים, רשימת הסיורים והתאריכים ורכישת כרטיסים בקישור.

עריכה ותוכן: צוות Talking Art

סיורי שבוע האיור, ברחבי תל אביב

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן