fbpx

בחדרי חדרים. המלצות הסופ"ש 2-4.2.17


רונית ברנגה, מוזיאון תל אביב

מעיסוק בצילום, לעבודות ציור ורישום משנות ה-60 ועד לקרמיקה עכשווית – סוף השבוע הקרוב מאפשר לנו להיכנס לעומקם של הדברים. זאת באמצעות שתי תערוכות חדשות שנפתחות בקריית המלאכה, הרצאה על העבודות המעולות של רונית ברנגה והשקה של ספר חדש על הצילום הפילוסופי של חיים דעואל לוסקי. כל הפרטים בהמשך,
עריכה ותוכן: שני ורנר

"חדר 404", תערוכה קבוצתית. אוצרים: טל ניסים וקרן זלץ
שוב תחת אור הזרקורים, הנושא האהוב עליי – צילום ללא מצלמה. הפעם הוא מגיע בדמות תערוכה משותפת לשלושה אמנים שיוצרים דימויים כמו-צילומיים אשר מורכבים למעשה בתוכנות מחשב משוכללות. עיסוק מסוג זה מעלה בראש ובראשונה סוגיות פנים אמנותיות כאשר מרבית האמנים העוסקים ב"צילום ללא מצלמה" מגיבים למשבר שבו נמצא המדיום הצילומי כיום. האם נוכל עדיין להאמין לדימוי המצולם? האם אי פעם יכולנו להאמין לו?
משתתפים: אורית רף, שבתאי פינצ׳בסקי, כרמי דרור
אירוע פתיחה: חמישי 2.2.17 בשעה 20:00. גלריה אינדי, שביל המרץ 5, בניין 7, תל אביב
אירוע פייסבוק


חיים דעואל לוסקי, צילום אופקי, השקת ספר

"עִלַּת דְּבָרִים וְאַחֲרִיתָם", תערוכת יחיד לאברהם אילת. אוצר: רון ברטוש
אחרי ההצלחה של התערוכה "האמנות השחורה" בגלריה רוזנפלד, ממשיך האוצר רון ברטוש להפתיע לטובה. האופי האקדמי אך בה בעת לא מתנשא ונגיש שברטוש מייחס לדברים מוצא חן בעיניי, על אף כי יש בו משהו ממסדי ואולי פחות תואם את רוח התקופה. בתערוכה החדשה בגלריה חנינא יוצגו עבודות מוקדמות של אברהם אילת, ציורים ורישומים שנעשו בתקופה שבין שתי המלחמות: ששת הימים וכיפור. לטענת האוצר תקופה זו נותרה כפרק משמעותי ביצירה של אילת, ועקבותיה נוכחות ביצירתו גם היום.
אירוע פתיחה: חמישי 2.2.17 בשעה 20:00. גלריה חנינא, שביל המפעל 3, תל אביב.
אירוע פייסבוק

״הכלים הספק חיים של רונית ברנגה", הרצאה ומכירה
אם אתם לא מכירים את כלי הקרמיקה המטורפים של רונית ברנגה, אז קודם כל – חפשו אותה בגוגל. ברנגה היא אחד הקולות המעניינים, המוזרים, המטרידים והמרתקים בקרמיקה המקומית, ולא מזמן גם זכתה בפרס עידוד היצירה של משרד התרבות. באירוע הקרוב תוכלו ליהנות מהרצאות על יצירתה, ומכירה של הכלים במחיר מיוחד בחנות "ויטרינה" – הפרויקט הנהדר של דנה גילרמן.
האירוע יתקיים ביום חמישי, 2.2.17 בין השעות 19:00-21:00, באולם מירי שטרית, מוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27, תל אביב.
מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש בכתובת vitrina.artobjects@gmail.com
לנרשמים הכניסה למוזיאון חינם. מחיר כניסה להרצאה: 20 שקל.
אירוע פייסבוק

השקת הספר "חיים דעואל לוסקי: צילום אופקי", מאת אריאלה אזולאי
ראשית מומלץ מאוד לגשת למוזיאון בת ים ולראות את תערוכת היחיד של לוסקי הנושאת את אותו השם ובאוצרותה של אריאלה אזולאי. בתחילת הרשימה היום הזכרתי את המשבר שהצילום נמצא בו, ויש לומר שלוסקי הוא אחד הצלמים הראשונים בארץ שעסקו בנושא בעזרת מערכת מצלמות ששוברות את הפרספקטיבה המקובלת, ומציעות קריאה פילוסופית יותר על הצילום. באירוע ההשקה יתקיים פאנל עם מרצים מרקעים שונים בהנחייתו של יהושע סיימון.
יום חמישי, 2.2.2017, בשעה 19:30, תולעת ספרים, רחוב מזא"ה 7, תל אביב

סופ"ש נעים,
שני


אורית רף, גלריה אינדי

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן