fbpx

הסיורים הקרובים שלנו נובמבר – דצמבר

בין לבין פתיחת שנה"ל וארבע קבוצות נהדרות שנרשמו לתכנית השנתית שלנו, והסיור לפריז שיוצא לדרך השבוע, אנחנו ממשיכים עם פעילות הסיורים הפתוחים לקהל, ומזמינים אתכם החודש להצטרף לשלושה מהסיורים הכי אהובים ופופולריים שלנו. בחרו את התאריך המתאים לכם, ונתראה בקרוב.
לקוחות VIP יש לכם מחיר מיוחד! צרו קשר לרכישת כרטיסים

25.11.16 סיור אמנות אקדמית. אמנות עכשווית
האמנות העכשווית אינה צפויה כפי שהייתה בעבר ולעתים קרובות היא קשה מאוד להבנה ולעיכול. אך האמנות האקדמית המסורתית לא נעלמה לגמרי מהעין ומעניין לראות כיצד היא מתקיימת בעידן העכשווי.
סיור מיוחד המשלב ביקור במסדרונותיו של "מלון מרינה", שם מוצג אוסף האמנות של משפחת שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית, וביקור בגלריה גורדון לאמנות עכשווית.
זהו סיור דידקטי ומעשיר המציע מפגש בין עולמות, וביקור באחד החללים המפתיעים בתל אביב, עם תצוגה לא שגרתית וייחודו בחוויה החד פעמית שהוא מציע.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 120 ₪. מוגבל לקבוצה של כ-15 אורחים
רכישת כרטיסים בקישור


סיור "אמנות אקדמית. אמנות עכשווית" במסדרונות מלון לאונרדו ארט

2.12.16 סיור אמנות בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
אנחנו חוזרים לתחנה המרכזית החדשה, שם צומחת לה בועת אמנות עכשווית מרתקת במיוחד. זה ללא ספק אחד המבנים ההזויים, המטורפים והמדליקים בתל אביב, מרביתו נטוש וסגור לקהל – כולל ששה אולמות קולנוע, ושתי קומות של חנויות שמעולם לא נעשה בהן שימוש. במקביל הפכה התחנה מקום מפגש לכמה מקהילות הזרים שחיות בדרום תל אביב, כולל ערבי ריקוד, קריוקי ושלל חנויות מזון מהמזרח.
יחד עם כל האקשן הזה, התפתחה במקום גם קהילה של אמנים. זהו מקום מושבו של בית הספר לאמנות המיצג, מקום החזרות של תיאטרון אמנות מיוחד במינו, זירה של סטודיאות של אמנים וכאילו זה לא הספיק, כל הקומה העליונה של התחנה מוקדשת לאמנות רחוב של מיטב אמני הרחוב שפועלים כיום בארץ.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 130 ₪
רכישת כרטיסים בקישור


התחנה המרכזית החדשה. צילום: דוד קפלן

23.12.16 סיור סוף שנה: גלריות וביקורי סטודיו בקריית המלאכה
סוגרים את השנה בסיור מיוחד באזור הכי תוסס בתל אביב – קריית המלאכה. שילבנו את שני הסיורים האהובים עלינו: גם ביקורי סטודיו וגם סיור גלריות.
סיור חגיגי של 2.5 ש' בהדרכת שני ורנר ומנחים אורחים. כל הפרטים בהמשך.
מחיר הסיור 130 ₪
רכישת כרטיסים בקישור


סיור גלריות. צילום: תל אביבי, עידו בירן

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

תגובה 1 בנושא “הסיורים הקרובים שלנו נובמבר – דצמבר

  1. שרה כפתורי

    הי שני
    נראה שהיה לך סיור מוצלח בפריז
    אני מזכירה לך לשמור לי מקום בסיור של 25.11

    נתראה
    שרה כפתורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן