fbpx

הסיורים הקרובים שלנו

שנה"ל הנוכחית הסתיימה לה אבל אנחנו ממש ממש לא עוצרים. יולי הקרוב מלא הפתעות מכל טוב, נותרו מקומות אחרונים לסיור בנושא פיסול ישראלי בהדרכת מיכל סופיה הנהדרת שלנו; סיור על האמנות העכשווית ביותר, ובתוך כך גם בתערוכה המדוברת של ג'ף קונס במוזיאון תל אביב בהדרכת שני ורנר; ובעקבות הביקוש – סיור בוטיק נוסף – מאלף ומפנק בדרום הארץ.

מחכים לדבר אמנות אתכם,
שני ורנר וצוות Talking Art

סיכום השנה שלנו בקישור

ג'ף קונס

10.7 פיסול ישראלי עכשווי. בהדרכת מיכל סופיה טוביאס
בעידן של מסכים ועולם וירטואלי מעמדו של המדיום הפיסולי הפך להיות קריטי ורלוונטי יותר מאי פעם. עם חופש רחב לעבוד עם מנעד של חומרים שונים ומפתיעים, גדלים וצורות – האמנים היום נוגעים בפיסול בדרכים חדשות וחדשניות. בסיור הקרוב נכיר גוונים שונים של עשיה פיסולית עכשווית בארץ.
בסיור נבקר בגלריה גורדון, בגלריה אלון שגב ובסטודיו של שגיא אזולאי.
עלות הסיור: 120 ש"ח
להרשמה ופרטים נוספים בקישור

17.7 העכשווי ביותר: סיור במוזיאון ת"א. בהדרכת שני ורנר
בסיור הקרוב מזדמן לנו לראות כמה מהקולות הבולטים ביותר בשדה האמנות העכשווית העולמית. נבקר בתערוכות של ג'ף קונס, וויליאם קנטרידג' ורייצ'ל מקלין, ונבחן יחד את המפגשים השונים בין האתי והאסתטי.
הסיור מתקיים בשעות פתיחה מיוחדות המיועדות לקבוצות, כך שבחלקו הראשון נהיה לבד במוזיאון. הסיור מוגבל לקבוצה של 20 אורחים. אנו מקפידים על חוקי הבטיחות של משרד הבריאות.
עלות הסיור: 85 ש"ח
המחיר לא כולל את הכניסה למוזיאון. עליכם להצטייד בכרטיסי כניסה מבעוד מועד.
להרשמה ופרטים נוספים בקישור

23-24.7 נופשון דרום
סדרת סיורי ה- VIP שלנו הובילה אותנו בעקבות אירועי האמנות העכשווית החשובים באירופה. כעת, כאתנחתא בין הנסיעות הבינ"ל אנו יוצאים יחד לנופשון קייצי בדרום הארץ. יחד נצא לסיור בן יומיים אל אתרי האמנות המיוחדים והמעניינים הפועלים באזור, נראה את התערוכות הבולטות, נבקר במרכזי אמנות ותיקים ואלטרנטיביים, נבקר בסדנאות האמנים ונפגוש את אנשי המקצוע – האוצרים, היזמים וכמובן האמנים, וכל זאת בשביל להישאר עם היד על הדופק לגבי הנעשה באמנות העכשווית בארץ על כל גווניה. בנוסף, נישן במלון בוטיק מפנק, נהנה מארוחת ערב משותפת (על פי הנחיות משרד הבריאות) – בקיצור חגיגה!
לפרטים נוספים בקישור
להרשמה
יעל בן ארי – מנהלת אדמניסטרטיבית infotalkingart@gmail.com 054-8087082

אייל אסולין

הפסל "מוטי" של אייל אסולין. צילום: גיא יחיאלי, ביקור סטודיו בסיור לדרום

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן