fbpx

חוטאים וקדושים. המלצות הסופ"ש 24-26.8


חן כהן, שישה ימים. שבעה חטאים, גלריה אינדי

הו הו, איזה סופ"ש חם לוהט באמצע אוגוסט המנומנם לכאורה. טומאה וקדושה ישראל ואירופה: בלגן שלם של חוויות תרבותיות מערבבות חושים מאפיין את המלצות סוף השבוע שלנו הפעם. בארץ: תערוכה אקספרימנטלית של שישה ימים בלבד ושלושה שבועות של אירועים קדושים ומקדשים בירושלים. באירופה: המלצותיה של שני ורנר שחזרה זה עתה מהביאנלה בוונציה וגם סוף סוף – נפתחה ההרשמה לסיור הנפלא שלנו בפריז הסתווית בנובמבר הקרוב. כל ההמלצות לפניכם.
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

"שישה ימים. שבעה חטאים", תערוכה מתרחשת של קבוצת אטלס 110 בגלריה אינדי. אוצר: אורי דרומר
קצת קשה להסביר את התערוכה הזאת, ואנחנו בעצמנו לא בטוחים שהבנו. אבל זה דווקא טוב! מדובר בפעולה נוספת של קבוצת אטלס 110 אשר פועלת בשנה האחרונה בקריית המלאכה. הקבוצה מקיימת אחת לחודש מסיבת קונספט שכוללת אמנות פלסטית, קולנוע, מיצגים ומוסיקה. הפעם הם הרחיבו את הפעולה למשך של שישה ימים בהם התערוכה נבנית בהדרגה והקהל מוזמן להגיע ולצפות בתהליך עצמו ובשלבים המשתנים של התצוגה. שיא התערוכה הוא גם אירוע הנעילה שלה שיתקיים בשישי בערב במסיבת פתיחה-נעילה. בהקשר של חטאים, מובטחות לנו שלל עבודות השואבות השראה מחטאיה של מלחמת ששת הימים ומהסרט "שבעה חטאים". מעניין? מטורלל? אנחנו שם.
מומלץ להתעדכן אירוע פייסבוק לגבי ימי הקמה פתוחים לציבור וההופעות השונות.
פתיחה רשמית ומסיבת נעילה: שישי 25.8 בשעה 20:00. גלריה אינדי, שביל המרץ 5 ,בניין 7 ,קומה 3 תל אביב.

"מקודשת", שלושה שבועות של יצירה שנובעת מירושלים. מנהל אמנותי: איתי מאוטנר
בניגוד לטומאה התל אביבית, בירושלים מוצע לנו אירוע מיוחד ושונה לחלוטין. פסטיבל מקודשת הוא חלק מעונת התרבות הירושלמית וכל כולו נובע מתוך ירושלים – על המורכבות והקסם שלה. כך כותבים מפיקי הפסטיבל: "כל היצירות שלנו נובעות מתוך ירושלים. הן שואבות ממנה השראה, מגיבות אליה, מתקבצות אל ליבתה, זוהרות באורה או חושפות את הצדדים האפלים שלה. כל היצירה שלנו, בשדה האמנות ובכל שדה פעולה אחר, נובעת מתוך הרצון והחובה ליצור אמנות שבוקעת מהמציאות ומשפיעה על אותה המציאות בדיוק".
בקצרה, מדובר בפסטיבל תרבות המאגד לתוכו אמנים מתחומים שונים וחולש על אזורים שונים בעיר. הופעות חיות על חומות העיר, מיצגים חוצי גבולות, מסעות שיטוט, טקסים ועוד.
נ.ב – כל מה שאיתי מאוטנר עושה הוא טוב, אז ההנאה מובטחת.
23.8-15.9 ברחבי העיר. מומלץ להתעדכן באתר מקודשת, בקישור


פסטיבל מקודשת, ירושלים. צילום: נועם שוגנובסקי

הדברים שאסור לפספס בביאנלה בוונציה
כמו שהבטחנו, יש לנו גם המלצות אירופאיות הפעם, ועיקרן תחילה: ברשמיה של שני ורנר מהביאנלה בונציה– אירוע האמנות החשוב בעולם. מדובר בתצוגת אמנות עכשווית בין לאומית שעיקרה בכך שכל מדינה בוחרת את האמן/ית שייצגו אותה בתערוכה רבת תקציב ומושקעת. מעבר לביתני התצוגה המדיניים, מתקיימת גם תערוכה קבוצתית ענקית ועשרות תערוכות לוויין הפזורות בעיר.
אז מה עושים עם כל השפע הזה? בשביל זה אנחנו כאן עם סלקציה קשוחה למדי וכמה דברים שפשוט אסור לפספס בביאנלה בוונציה (מוצגת עד נובמבר 2017).
כל ההמלצות בקישור

נפתחה ההרשמה: 8-12.11 חמישה ימים של אמנות עכשווית וצילום בפריז
סיור נוסף במסגרת הסיורים המשותפים של Talking Art ופסטיבל הצילום הבינ"ל הישראלי.
הסיור סובב סביב PARIS PHOTO אחד מירידי הצילום הבינלאומי החשובים בעולם. היריד מתקיים מדי שנה בגרנד פאלה ובו משתתפות מעל 170 מגלריות הצילום המובילות אשר מתקבלות להציג ביריד לאחר סינון קפדני. עשרות תערוכות של צילום עתיק, מודרני ועכשווי יוצגו ביריד ובין היתר גם עבודותיהם של הצלמים העכשוויים הבולטים בעולם.
בנוסף לביקור ביריד נקיים סיורי גלריות, מפגשים בסדנאות של אמנים, ביקורים במתחמי אמנות עכשווית וצילום וכל זה על רקע פריז היפהפייה והסתווית.
השאירו פרטים בקישור ונחזור אליכם בהקדם

מאחלים לכולכם סוף קיץ קדוש מאוד,
שני ורנר וצוות Talking Art


סתיו פריזאי – חמישה ימים של אמנות עכשווית וצילום בפריז. צילום: ארז ביטון

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן