fbpx

מעבדות לחירות, המלצות הסופ"ש 20-22.4


רותי דה פריס, מתוך התערוכה לב פראי, פרט מציור דיגיטאלי 2017

אז הילולת פסח נגמרה סוף סוף, ואם תשאלו אותנו, ממש לא אכפת לנו לחזור כבר לשגרה. כמובן שכשאנחנו מדברים על שגרה, אנחנו מדברים על אמנות. בסופ"ש הקרוב מצפים לנו: תערוכה שהיא מיצב פואטי מחומרים זולים ויומיומיים בגלריה הקיבוץ, שתי תערוכות בסדנאות האמנים ואפילו יריד ספרי צילום באינדי למי שצבע טרי פתח לו את החשק לירידים, זו שגרה כלבבנו! קראו עד הסוף לפרטים על הסיורים הקרובים שלנו.
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

"לב פראי", תערוכת יחיד לרותי דה פריס. אוצרת: יעל קיני
רותי דה פריס היא סוג של אלכימאית, באמצעות חומרים יומיומיים זולים ופשוטים, כמו נייר, שקיות ניילון ומסקינג טייפ, היא מייצרת מיצבים משוכללים אשר משנים את חלל הגלריה הלבן והמוכר למרחב אחר, שונה ומשונה. בתערוכה "לב פראי" דה פריס יוצרת תערובת של פיסול השואב השראה מעולם החי והטבע הפראי, יחד עם קולאז'ים שמזכירים אסתטיקה פולקלוריסטית ומיתולוגית. ניסיון העבר מלמד שצפויה לנו חוויה מטלטלת ועמוקה. אירוע פתיחה: יום חמישי, 20.4.17, 20:00, גלריה הקיבוץ, דב הוז 25, תל אביב
אירוע פייסבוק
"לילה ושחר", תערוכת יחיד לאלין אלג׳ם ו-"כוכב מסיבי מתקרב לכדור הארץ", תערוכת יחיד לנטלי אילון. אוצר: איתן בוגנים
בגלריה של סדנאות האמנים בתל אביב פותחות שתי אמניות תערוכות שנשמעות שתיהן מסקרנות ביותר.
בחלל המרכזי הייחודי של הגלריה, על שני מפלסיו, תציג האמנית אלין אלג'ם, הידועה בציוריה ההיפר ריאלסטיים בעלי האיכויות הארוטיות-משהו, מיצב של ציור, וידאו ואובייקטים וגם תשיק ספר אמן חדש של רישומים מופשטים.
בחלל האמן האורח, תציג האמנית הצעירה נטלי אילון את התערוכה בעלת השם המלחיץ קמעה "כוכב מסיבי מתקרב לכדור הארץ", גם התערוכה הזו צפויה לשנות את חלל הגלריה ולהעביר את הצופה חוויה אינטנסיבית ודחוסה.
אירוע פתיחה: מוצ״ש 22.4.17 ,20:00, סדנאות האמנים, קלישר 5 תל אביב.
אירוע פייסבוק

אינדיפוטובוק, יריד ספרי אמן בגלריה אינדי

"אינדי פוטובוק" 2, יריד ספרי אמנות וצילום של גלריה אינדי
מסורת והמשכיות הן נושא כאוב בשדה האמנות המקומי, עם גלריות שנסגרות אחרי זמן קצר ואירועים שמבטיחים לשנות את הסצנה ונעלמים כלעומת שבאו, עולם האמנות המקומי מעדיף הרבה פעמים את המיידי וקצר המועד על ריצה למרחקים ארוכים. לכן העובדה שגלריה כמו "אינדי" שהיא גלריה שיתופית לצילום בניהול אמנים בקריית המלאכה, לא רק שורדת אלא גם מייצרת מסורת משלה, היא משמחת במיוחד. במהלך סוף השבוע תקיים הגלריה זו השנה השנייה את יריד ספרי האמנות והצילום שלה, בנוסף לספרים וקטלוגים של אמנים וצלמים מהארץ ומחו"ל מובטחים גם אירועים שונים במהלך היריד ומומלץ מאוד להתעדכן בעמוד הפייסבוק של האירוע.
שעות פעילות היריד: חמישי 20/4 19:00-22:00, שישי ושבת 21-22/4 10:00-16:00 גלריה אינדי, שביל המרץ 5, בניין 7, קומה 3 אירוע פייסבוק

כמובטח, פרטים והרשמה לסיורי האביב הקרובים שלנו, שימו לב לסיור נוסף שנפתח לדוקומנטה באתונה!
5.5.17 סיור שישי קולטורה: גלריות באזור רוטשילד
סיור האמנות הקלאסי שלנו בהדרכת אלעד רוזן אמן ומורה לאמנות. זוכה פרס משרד התרבות לאמן צעיר 2015 ובוגר תוכנית הרזידנסי "ארטפורט" 2016. תואר ראשון ושני באמנות מבצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים
פרטים נוספים ורכישת כרטיסים בקישור
נפתחה ההרשמה לסיור אמנות נוסף באתונה
לאור הביקוש, סיור מיוחד בעקבות תערוכת הדוקומנטה אשר נחשבת לאחד מאירועי האמנות החשובים בעולם (יחד עם הביאנלה בונציה, וירידי האמנות הגדולים כמו ארט באזל, והפיאק בפריז). מוזמנים להשתתף בתערוכה אמנים מובילים מכל העולם, ובדרך כלל מדובר בהפקות ענק עטורות תקציב ומרשימות במיוחד. באתונה המיוחדת, המשלבת בין הקלאסי למודרני ולעכשווי, חבויה סצנת אמנות מתפתחת, ואנו נבקר בכמה ממוקדי האמנות החשובים בעיר.
הסיור בין התאריכים 28-31.5.17
פתיחת הרשמה: 18.4.17. השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב. בקישור

סופ"ש נעים,
שני ורנר וצוות Talking Art

מרטה מינוחין, מתוך הדוקומנטה באתונה, צילום: Mathias Voelzke

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן