fbpx

הזיות. המלצות הסופ"ש 23-25.3.17


יובל עוז, קרקס הדימויים, בסקולה

סוף השבוע הקרוב לוקח אותנו אל מצבי קיצון. תערוכה גדולה מאוד של אמנים ומעצבים שפועלים בנייר באופן קיצוני (כן, שוב…) שתפתח במוזיאון ארץ ישראל. תערוכת יחיד למעצב המרגש והעדין אוהד בנית שתעסוק בשברי הלב וביציבות הנעדרת בעקבותיהם. במתחם ארטפורט המעולה אנו מוזמנים לאירוע מוזר למדי שיציג את עבודותיהם של אמנים שפעלו במגדל עוצר באנגליה, ולקינוח ערב בסגנון הרצאות קצרות ומסקרנות בחסות פסטיבל הצילום הישראלי. בקיצור, יש מה לעשות. תיהנו
עריכה ותוכן: שני ורנר

'מצבי קיצון- נייר ישראלי', תערוכה קבוצתית. אוצרת: ענת גטניו
רק עכשיו ננעלה הביאנלה לרישום בירושלים שכל עניינה הפעם היה בנייר ובשימושיו המגוונים, והנה תערוכה נוספת שתתמקד באותו הנושא. אמנם נייר הוא חומר מעניין, ועם זאת אני קצת מתקשה להבין למה ההתעסקות המוגזמת הזו דווקא עכשיו. מושג "דלות החומר" פס מזמן מהאמנות הישראלית, ובכלל עולם האמנות העכשווית לוקח אותנו למחוזות רחוקים מאוד מאוד מהחומר הפשוט והיומיומי הזה. עם זאת, מדובר בתערוכה גדולה למדי, בה ישתתפו כ-65 אמנים פלסטיים, מעצבים ואדריכלים; ובקיצור, מומלץ בעיקר למי שפספס את התערוכה בירושלים.
אירוע פתיחה: חמישי 23.3.17 בשעה 18:30. מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, תל אביב
אירוע פייסבוק

'שבר כלי' תערוכת יחיד לאוהד בנית
תערוכה לסופ"ש אחד בלבד
הלוואי והייתי יכולה לצטט כאן את כל הטקסט היפה שכתב המעצב והאמן המוכשר אוהד בנית על התערוכה שלו. כמו בכל מעשיו, בנית מפליא לתאר את תהליך היצירה, לא באופיו החומרי אלא דווקא ברגשות, באסוציאציות, ובתחושות שמלוות אותו. בתערוכה הקרובה יוצגו אובייקטים מבניים, כלי קיבול, גופים אמורפים, אפליקציה חדשה, וידאו ארט ופיסול.
כולם שואבים השראתם מ'שולחן'. כפי שכותב בנית: "מתוך רחשי הלב החלה בחינה של שבר היציבות, את אי השליטה, את השלם, את החסר, את התפרקותו ואת יופיו של השבר. ׳השולחן׳ הוא האסוציאציה הראשונה והישירה ליציבות".
אירוע פתיחה: חמישי 23.3.17 בשעה 19:30. גלריה סאגה, רבי פנחס 4, תל אביב (שוק הפשפשים)
אירוע פייסבוק


אוהד בנית, שבר כלי, גלריה סגה

'מגדל העוצר' מיצג ואירועים נלווים של האמן ביל דראמונד. אוצרת: שגית מזמר
אירוע נוסף מבית היוצר התזזיתי של ארטפורט אשר שולח זרועותיו גם מחוץ לישראל, ומזמן אליה אורחים בינ"ל. הפעם יגיע האמן הבריטי ביל דראמונד להציג בארץ את תוצרי פרוייקט 'מגדל העוצר'. מדובר על תכנית שהות אמן שמוקמה במגדל עוצר מהמאה ה-19 אותו רכש האמן. בין עשרות האמנים ששהו במקום, התארחו גם אמנים ישראלים שהוזמנו לשם לאחר סיום הסכסוך הארוך בין אנגליה ואירלנד. בסופ"ש הקרוב מוצעת לנו חגיגה מוזרה שתשלב מופעי סאונד, מיצגים, הגשת תבשילים אמנותיים ומוזיקה – וכולם יחשפו את סיפורו של המגדל.
23-25.3.17, מומלץ לעקוב באתר או בדף האירוע בפייסבוק על שעות הפעילויות השונות.
ארטפורט, דרך בן צבי 55, תל אביב

'קרקס הדימויים' ערב חד פעמי של פרזנטציות ומייצגים לפני ומאחורי המצלמה
אירוע במסגרת הפעילות הענפה והמרתקת של פסטיבל הצילום הבינלאומי אשר מתארחים הפעם בבסקולה. תשעה אמנים רב-תחומיים הוזמנו לקחת חלק באירוע שיתקיים במתכונת של הרצאות / מופעים קצרים זה אחר זה. רשימת האמנים המשתתפים מרשימה מאוד ומסקרנת, וכל החוויה מבטיחה לנו: "מסע ויזואלי לחקר גבולות הדימוי בהקשר של חלל וזמן בעידן הדיגיטלי.
בהשתתפות: ראידה אדון, רן סלוין, שחר מרקוסֿ, בועז ארד, אורית נבו, שחף דקל, יובל עוז, אייל לנסדמן
שלישי, 28.3.17, פתיחת דלתות 19:00. בסקולה, הרכבת 72, תל אביב
כרטיסים ופרטים נוספים בקישור

ביל דראמונד ארטפורט

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן