fbpx

חצר אחורית, המלצות הסופ"ש 19-21.10.17

"הולידיי", תערוכת יחיד לקרן זלץ. אוצרת: איריס פשדצקי

זה רשמי, אנחנו "אחרי החגים", יחד עם משב הרוח המרענן של תחילת הסתיו, מגיע גם הוריקן המחויבויות של כל מה שדחינו לאחרי החופש. אל דאגה, אנחנו פה עם השילוב של אסקפיזם ועומק – שילוב שרק אמנות יכולה לספק. בנוסף לשלוש תערוכות מעולות שיש לנו בהמלצות השבוע, אנחנו גם מתרגשים לבשר שהשנה נהיה מדריכי הסיורים הרשמיים של שבוע האיור בתל אביב שיחול בנובמבר הקרוב. הישארו עד סוף ההמלצות בכדי לקבל את כל הפרטים ולינק להרשמה, שווה מאוד!
שיהיה שבוע נעים ונחיתה נעימה חזרה לשגרה
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

רוצים לקבל את כל ההמלצות ישירות למייל? השאירו פרטים בקישור

"When the hit shits the fan", תערוכת יחיד לדניאל ריכטר
לאחרונה נראה שמישהו ממש מפנק אותנו עם תערוכות של אמנים בינלאומיים מרכזיים, איי ויווי לואיז בורז'ואה – חגיגה. עכשיו נוסף שחקן חיזוק משמעותי בתערוכת היחיד לצייר דניאל ריכטר בגלריה היפה של הראל מדפיסים. ריכטר הוא מהציירים החשובים של תחילת המילניום, הוא נודע בעיקר בסצנות ציוריות של מסיבות אפלות והפגנות אלימות בגוונים פסיכדליים. אפשר לומר שריכטר תופס במדויק את האווירה הקודרת והחגיגית של תחילת האלף. בגלריה הראל יציג סדרה של הדפסים שנעשו בסדנא ומתייחסים לגרפיקה ולפוליטיקה המקומית. תערוכה של אמן בסדר גודל של ריכטר היא משהו שאסור לפספס.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 19.10, 20:00, גלריה הראל מדפיסים, אליזבת ברגנר 8, תל אביב. אירוע פייסבוק

סיורי שבוע האיור 16-25.11.2017 ברחבי תל אביב

"הולידיי", תערוכת יחיד לקרן זלץ. אוצרת: איריס פשדצקי
צילום הוא אמנם מדיום אמנותי צעיר יחסית, אבל התקדמות הטכנולוגיה כבר הספיקה להביא לפתחו מספר רב של תהפוכות ומהפכות. ממצלמות גדולות ומסורבלות וצילומים נדירים באירועים מיוחדים למצב בו לכל אחד ואחת מאיתנו יש מצלמה משוכללת בכיס ואינסוף תמונות של הרגעים הבנאליים ביותר. בתערוכתה החדשה עושה קרן זלץ שימוש בשקופיות של צילומי חופשה ותיירות מהעידן הטרום-דיגיטלי. באמצעות מבט על צילומים פרטיים ומסחריים חוקרת זלץ את ההקשרים התרבותיים של הצילום והעיר. אמנם רק עשור או שניים אחורה, ומדהים לגלות שזה כבר נראה כעידן אחר לחלוטין.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 19.10, 20:00, גלריה אינדי, שביל המרץ 5, תל אביב. אירוע פייסבוק

"אירייס \ ריוויינד", תערוכה קבוצתית בגלריה גבירול. אוצרת: ענת מרטקוביץ'
על ציור אפשר להביט, פסלים אפשר למשש, אבל מוזיקה וסאונד חודרות לתוך הגוף והנפש והופכות את החוויה של תערוכת סאונד לאינטימית הרבה יותר. אמנות סאונד הפכה פופולרית מאוד לאחרונה, ועל אף היותה מדיום צעיר היא תופסת תאוצה עם התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה. בגלריה גבירול הממוקמת במתחם בזק הישן (על כל המשתמע מכך), נפתחת תערוכה שמבקשת לחקור את הקשר בין סאונד, טכנולוגיה ותנועה. בנוסף לאוסף מרשים של אמנים ואמניות, יתקיימו במהלך התערוכה גם אירועים מיוחדים והופעות, כך ששווה להתעדכן בעמוד האירוע.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 19.10, 20:00, גלריה גבירול, אבן גבירול 106-108, תל אביב. אירוע פייסבוק

סיורי שבוע האיור 16-25.11.2017 ברחבי תל אביב
עשרות התערוכות של שבוע האיור נפרשות במוקדים ובחללים שונים: גלריות, בתי מלאכה, חנויות, בתי מלון, ברים ומסעדות ומתחמי חוצות. הכנו עבורכם תכנית עשירה של סיורי הליכה שיעברו באיזורים ובתערוכות השונות. הסיורים יציעו מבט מעמיק ומעשיר על מדיום האיור ועל הקשריו לעיצוב ולאמנות חזותית, וכמובן יהוו מפגש עם העשייה העכשווית בתחום.
כל הפרטים, רשימת הסיורים והתאריכים ורכישת כרטיסים בקישור.

סוף שבוע נעים לכולם
שני ורנר וצוות Talking Art

"When the hit shits the fan", תערוכת יחיד לדניאל ריכטר

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן