fbpx

איפה מסתתר האושר הגדול? המלצות הסופ"ש 16-18.6.16


AT YOUR PLACE מופע מחול

סוף השבוע הקרוב לוקח אותנו אל מחוזות הפנטזיה והדמיון, אל עבר עולמות מומצאים, מודחקים, חושניים ופראיים. מומלץ לבקר בשתי תערוכות חדשות שנפתחות בקריית המלאכה, לבועז ארד האמן הוותיק והמוערך ולאמנית הצעירה והמבטיחה מרים נאה. כל אחד מהם יוצר בדרכו אלטרנטיבה לשגרת היום יום בדמות תערוכות מעוררות מחשבה. בנוסף יש לנו מופע מחול זוגי המתקיים בסלון ביתם של היוצרים, ולנוסעים צפונה גם שיח גלריה עם האמן ראובן קופרמן. ההמלצות לפניכם, תיהנו:

תערוכות חדשות, נפתחות ביום חמישי, 16.6.16, בשעה 20:00
"צל הדקל" תערוכת יחיד למרים נאה. אוצרת: הגר בריל
אינדי גלריה שיתופית לצילום, שביל המרץ 5 בנין 7 קומה 3, תל אביב
מרים נאה היא אמנית צעירה (נ. 1988), אשר סיימה את לימודיה במכללת מוסררה רק לפני שנתיים, וכבר משתייכת לחברי גלריה אינדי השיתופית. עבודות הווידאו שלה מתאפיינות בהרבה הומור בעודה ממסגרת מחדש את ההווי הביתי, ומייצרת ווריאציות מבוימות למצבים יום יומיים ומיתוסים תרבותיים בה בעת. למשל, בעבודה שהציגה במסגרת הפרויקט המקסים של גלריה אינדי בפסטיבל הצילום השנה, היא נכנסה לביתו של אמן הגלריה דיווי בראל וביימה ערב קריוקי בסלון שלו. בתערוכה החדשה מובטח לנו מיצב שיידמה מרחב מחייה היברידי שיציג מפגש חדש בין טבע ותרבות.
מומלץ מאוד לשוטט באתר של מרים נאה
אירוע פייסבוק לערב הפתיחה

"מאחורי כל זה מסתתר אושר גדול", תערוכת יחיד לבועז ארד
גלריה רוזנפלד, שביל המפעל 1, בניין 6, תל אביב
באחד הסיורים הראשונים שעשיתי עם Talking Art ביקרנו בסטודיו של בועז ארד. זו הייתה אחת החוויות הכיפיות שהיו לי בסיורים, כיוון שהסטודיו של ארד מרתק, מלא בחפצים הזויים – חלקי פסלים בטכניקות שונות, אוסף מסכות אפריקאיות, וחפצים שונים שליקט לאורך השנים. מעבר לכך, המפגש עם ארד היה משעשע ומחכים בה בעת, וכך הן גם עבודותיו שתמיד שזור בהן אלמנט ציני אך מעורר מחשבה, על נכסי תרבות, מיתוסים, קולוניאליזם, ישראליות ועוד. בתערוכה החדשה יציג ארד ציורים בלבד, טכניקה פחות בולטת במערך העשייה שלו בשנים האחרונות. שם התערוכה הפיוטי הלקוח מכותרת ספרו של יהודה עמיחי יכול לרמז כי גם בתערוכה זו תסתמן אותה גישה החורגת מגבולות הפיגורטיבי למופשט, מהרציונלי אל תת המודע, מהקולקטיבי לאישי וחוזר חלילה.
במקביל תפתח בחלל הפרויקטים של הגלריה (רוזי) תערוכתה של מלכי טסלר "קולאז' גוף"
אירוע פייסבוק


בועז ארד, "מאחורי כל זה מסתתר אושר גדול", גלריה רוזנפלד

עוד תערוכות חדשות
"הארץ המובתחת", תערוכת יחיד לזאב אנגלמייר, בית העיר, כיכר ביאליק תל אביב
"אגו טריפ", תערוכה קבוצתית של אמני הגלריה P8

AT YOUR PLACE – מופע מחול אלטרנטיבי
אבי קיסר וסרג'יו אנטוניו, זוג יוצרי מחול מקיימים את המופע שלהם במקומות פרטיים ברחבי העולם. הפעם הם יצרו סדרת מופעים אינטימית במיוחד המזמינה את הצופים – לסלון הבית שלהם. המופע מתקיים מדי יום חמישי במהלך חודש יוני.
חמישי 16.6.16 בשעה 21:30. מחיר 50 ₪. יש להזמין מקומות מראש במייל: dance.yourplace@gmail.com
אירוע פייסבוק
טריילר

ולצפוניים או למצפינים שביניכם, אני ממליצה לבקר במוזיאון וילפריד בקיבוץ הזורע שם מוצגת כעת תערוכתו של
ראובן קופרמן "על דרקונים, סמוראים ודים סאם".
שיח גלריה עם האמן והאוצרת שיר מלר-ימגוצ'י יתקיים ביום שישי, 17.6.16 בשעה 11:00.
אירוע מומלץ נוסף במוזיאון הינו ההופעה של המוזיקאי המדהים והמיוחד מארק אליהו אשר תתקיים בשבת 2.7.16 בשעה 20:30. עלות כרטיס במכירה מוקדמת 70 ש"ח
מידע נוסף על שני האירועים באתר המוזיאון

מאחלת לכולכם סוף שבוע נעים ושקט,
שני.


ראובן קופרמן, שיח גלריה במוזיאון וילפריד

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן