fbpx

הסיורים הקרובים שלנו


ג'יי. די. אוקהאי אוזי'קרה, מתוך התערוכה "בנוגע לאפריקה" מוזיאון תל אביב לאמנות

חודשים עמוסים צפויים לנו ואנחנו כבר בהתרגשות גדולה. קבלו אותם – הסיורים הקרובים שלנו בארץ ובחו"ל

24.2.17 סיור ביקורי סטודיו במתחם "ארטפורט"
חורף וקר, וגם הסיורים שלנו נכנסים למתכונת מחממת, ולכן הסיור הבא שלנו יוצא למתחם "ארטפורט" המיוחד והחמים. מתחם ארטפורט הוקם בשנת 2012 על ידי הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, ומטרתו לקדם אמנים צעירים בתחילת דרכם. עיקר העניין הוא בתכנית שהות האמן המשובחת שלהם, שנחשבת לתכנית הטובה ביותר בארץ כיום.
בסיור נבקר בסטודיואות האמנים אשר יספרו לנו על תהליכי היצירה ועל עבודות חדשות שטרם הוצגו.
הסיור בהדרכת אלעד רוזן: אמן בוגר תואר ראשון ושני ב"בצלאל" ומורה לאמנות. זוכה פרס משרד התרבות לאמן צעיר 20155 ובוגר תוכנית הרזידנסי "ארטפורט" 2016.
אורך הסיור כשעתיים. מחיר הסיור: 110 ₪
לפרטים נוספים והרשמה בקישור

4.3.17 (יום שבת) אפריקה ישראל: משבר זהות – סיור במוזיאון תל אביב לאמנות
בעידן הגלובלי העכשווי, נדמה כי שפת האמנות הולכת ונהיית דומה לעצמה – גם באזורים רחוקים זה מזה בעולם. יחד עם זאת, זו אינה תופעה חדשה; גם בתקופות מוקדמות יותר נדידת האמנים בעולם הביאה עמה סגנונות וזרמים חדשים לאזורים אחרים. כך המקרה כאן בארץ כאשר בתקופת ראשית המודרניזם הגיעו לארץ ישראל אמנים מאירופה והביאו עמם את האמנות בת זמנם.
בסיור זה נבקר באוסף האמנות הישראלית במוזיאון ובתערוכה המדוברת "בנוגע לאפריקה". נחקור יחד זרמי אמנות מודרנית ועכשווית, ואת השפעת העידן הגלובלי על החברה העכשווית.
הסיור בהדרכת שני ורנר
אורך הסיור כשעתיים וחצי. מחיר הסיור: 110 ₪ לא כולל דמי הכניסה למוזיאון אשר ישולמו באופן עצמאי. שימו לב, כמות המשתתפים מוגבלת.
לפרטים נוספים והרשמה בקישור


סיור אמנות באתונה לרגל תערוכת הדוקומנטה ה-14

31.3.17 סיור אמנות בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב
חוזרים לתחנה המרכזית! לא תאמינו אבל דווקא בתחנה המרכזית החדשה צומחת לה בועת אמנות עכשווית מרתקת במיוחד. זה ללא ספק אחד המבנים ההזויים, המטורפים והמדליקים בתל אביב, מרביתו נטוש וסגור לקהל – כולל ששה אולמות קולנוע, ושתי קומות של חנויות שמעולם לא נעשה בהן שימוש. במקביל הפכה התחנה מקום מפגש לכמה מקהילות הזרים שחיות בדרום תל אביב, כולל ערבי ריקוד, קריוקי ושלל חנויות מזון מהמזרח.
יחד עם כל האקשן הזה, התפתחה במקום גם קהילה של אמנים. זהו מקום מושבו של בית הספר לאמנות המיצג, מקום החזרות של תיאטרון אמנות מיוחד במינו, זירה של סטודיאות של אמנים וכאילו זה לא הספיק, כל הקומה העליונה של התחנה מוקדשת לאמנות רחוב של מיטב אמני הרחוב שפועלים כיום בארץ.
הסיור בהדרכת שני ורנר
מחיר הסיור 130 ש"ח
רכישת כרטיסים בקישור

26-29.4.17 – דוקומנטה אתונה
"הדוקומנטה" היא תערוכת ענק שמתקיימת מדי חמש שנים בעיר קאסל בגרמניה. השנה, החליטו מנהלי התערוכה והאוצר אדם סיזמיק, לקיים תערוכה מקבילה גם באתונה. זאת, מתוך רצון לבחון את הקשר בין צפון לדרום, על הבדלי התרבויות וכמובן האופי האמנותי של המקום.
"הדוקמונטה" נחשבת לאחד מאירועי האמנות החשובים בעולם (יחד עם הביאנלה בונציה, וירידי האמנות הגדולים כמו ארט באזל, והפיאק בפריז). מוזמנים להשתתף בתערוכה אמנים מובילים מכל העולם, ובדרך כלל מדובר בהפקות ענק עטורות תקציב ומרשימות במיוחד.
באתונה המיוחדת, המשלבת בין הקלאסי למודרני ולעכשווי, חבויה סצנת אמנות מתפתחת, ואנו נבקר בכמה ממוקדי האמנות החשובים בעיר.
פתיחת הרשמה: 15.2.17. השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע בקישור


סיור אמנות בתחנה המרכזית החדשה, תל אביב. צילום: דוד קפלן

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן