fbpx

נקודת מבט, המלצות הסופ"ש 10-12.8


יעל מאירי, בתערוכה "Rightgendered", גלריה 4

סוף השבוע הקרוב מאפשר לנו לנער מעט את זווית ההתבוננות שלנו ואולי אפילו לצאת מעצמנו לפרספקטיבה חדשה. תערוכה קבוצתית הפורצת מהגלריה לחלל הציבורי בכדי לבחון את הקשר בין הגופני לארכיטקטוני בסדנאות האמנים בתל אביב, מבט נוקב על נזילות מגדרית בתערוכתה מערערת הגבולות של יעל מאירי בגלריה 4 בפלורנטין ולקינוח, האמן המוערך ציבי גבע יציג עבודות במדיום שונה מהרגיל בלב סדנת ההדפס הראל. כל אלה הן סיבות מצוינות לצאת מאזור הנוחות שלנו אל תוך מבוך המראות של האמנות. שלא לדבר על זה שגם אנחנו עברנו למתכונת קיץ מרעננת ויש לנו כמה וכמה הפתעות בשבילכם.
עריכה ותוכן: צוות Talking Art

"אטריום", תערוכה קבוצתית בסדנאות האמנים
היחסים בין ארכיטקטורה לגוף ובין הפנים לחוץ הם העומדים במרכז התערוכה שתפתח בסדנאות האמנים בתל אביב. בתערוכה החדשה בחרו לשים את הארכיטקטורה של הבניין והשימושיות שלו למבחן האמנות. החצר הפנימית הפתוחה לעוברים ושבים תהפוך לחלל תצוגה, בנוסף לחלל התצוגה המרכזי של הסדנאות. באמצעות המעברים בין פנים לחוץ מבקשת התערוכה לבחון את הגבולות שבין הפיזי לפסיכולוגי ולערער עליהם. בערב הפתיחה בשעה 21:00 יתקיים פרפורמנס של האמן והמוזיקאי כריס אימלר.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 10.8, 20:00, סדנאות האמנים, קלישר 5, תל אביב אירוע פייסבוק

"Rightgendered", תערוכת יחיד ליעל מאירי. אוצרת: גליה גור זאב
נזילות מגדרית הפכה להיות אחד הנושאים החמים לאחרונה בשיח הציבורי ואנו רואים יותר ויותר סרטונים, כתבות וסדרות רשת הנוגעות בדבר וטוב שכך. תערוכתה החדשה של הצלמת יעל מאירי נוגעת אף היא בנושאים הנפיצים של מגדר ומיניות, באמצעות צילום יוצא דופן בישירות שלו. כנות בלתי מתפשרת ושילובי דימויים מפתיעים, מציגים את הגוף הקווירי מזווית שברירית ופגיעה מאוד, אך בו זמנית בוטחת וגאה. המרחבים המגדריים של הדמויות המצולמות, כשהם מוצגים לצד דימויים לכאורה לא קשורים, יוצרים חוויה מבלבלת אולי, אך מעוררת מחשבה וחשובה מאוד.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 10.8, 20:00, גלריה 4, פלורנטין 4, תל אביב אירוע פייסבוק


דגמר שורר בתערוכה "אטריום", סדנאות האמנים

"משכן", תערוכת יחיד לציבי גבע
סדנת ההדפס הראל ידועה בקרב אמנים ואספנים כאחת האיכותיות והקפדניות בנמצא. ואכן, אמנים בכירים רבים עשו שימוש במכונות שבמקום ליצירת סדרות הדפסים מוגבלות ברמה גבוהה. במקביל, הגלריה במקום החלה לארח תערוכות הדפס של אמנים ואמניות שעבדו שם כגון יוסף קריספל, מרים כבסה, סיגלית לנדאו ואחרים. מרגשת במיוחד הידיעה על תערוכתו של ציבי גבע – שיצג את ישראל בביאנלה הקודמת, שתפתח השבוע. הקו הרגיש של גבע בשילוב עם הפוליטיות החדה והאקטואלית שלו בגלריה היפה המאפשרת הצצה לסדנא עצמה בה נוצרו העבודות, הופכות את התערוכה הזו לתערוכת חובה מבחינתנו.
אירוע פתיחה: יום חמישי, 10.8, 19:00, הראל מדפיסים, אליזבט ברגנר 8, תל אביב אירוע פייסבוק

קיץ לוהט ב-Talking Art
נכון, אוגוסט עכשיו, וחם והילדים בחופש, ובכלל כולם בחו"ל. אז מה? אותנו זה לא עוצר מלהמשיך לטייל ולחקור ולדבר אמנות. מה שכן, הסיורים שלנו עוברים למתכונת קיץ ומחפשים הפוגה במקומות ממוזגים ובשעות קרירות יותר. בנוסף, למי מכם שאוהבים לתכנן קדימה: ההרשמה לתכנית הסיורים השנתית שלנו ממש בעיצומה, וסיור פריז בסתיו כבר באופק. בקיצור, פתחו יומנים ובחרו את הסיור המתאים לכם (הקיץ הוא לא תירוץ).
כל הפרטים על הסיורים הקרובים שלנו בקישור

שיהיה סוף שבוע פורץ גבולות,
שני ורנר וצוות Talking Art

סיורי קיץ ב-Talking Art. צילום: שמעון גל

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן