fbpx

הסיורים הקרובים של Talking Art


ג'ואל מוריסון, סיור גלריות בשדרות רוטשילד

אז השנה החדשה כבר בפתח וגם בעולם האמנות מתחילים להרגיש את התכונה וההתרגשות. כאן אצלנו נוצל הקיץ לבניית תכניות לשנה הקרובה, להגדלת הצוות והכשרת מדריכים חדשים, וגם קצת.. למנוחה. כך שעכשיו הכול מוכן והנה לפניכם כמה עדכונים על הסיורים הקרובים שלנו. מחכים לסייר אתכם – בארץ ובחו"ל!

16-17.9.16 פרוייקט "מטרופוליס"
שמחים לקחת חלק באירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות" אותם יוזמת עיריית ת"א. במסגרת פרוייקט "מטרופוליס" יתקיימו שני סיורי אמנות של Talking Art באזור נווה שאנן. הסיורים פתוחים לקהל ללא תשלום בהרשמה מראש בלבד, בקישור

23.9.16 פתיחת עונת התערוכות – סיור גלריות קלאסי בשד' רוטשילד
כל הגלריות באזור שדרות רוטשילד פותחות את השנה עם תערוכות משובחות שבמשובחות. אם כן, חייבים לצאת ולראות אותן. זה הולך להיות סיור מעולה.
בתכנית (נתונה לשינויים קלים)
דובב שפתי ישנים, ביתן הלנה רובינשטיין
Floating World תערוכת יחיד לאורי גרשט, גלריה נגא
Center of Gravity תערוכת יחיד לליהי תורג'מן, גלריה זומר
The Side Effects of Thinking with a Minimal Glock תערוכת יחיד לג'ואל מוריסון, גלריה אלון שגב
מחיר הסיור: 120 ₪
בהדרכת: שני ורנר
להרשמה בקישור


יריד PARIS PHOTO

מדברים אמנות כל השנה – תכנית סיורים שנתית לקבוצות קטנות
שמונה מפגשים חודשיים בהם נצא לסייר ברחבי הארץ (תל אביב, ירושלים וחיפה), נראה את התערוכות הבולטות, נבקר במרכזי אמנות ותיקים ואלטרנטיביים, ונפגוש את אנשי המקצוע – האוצרים, היזמים וכמובן האמנים, וכל זאת בשביל להישאר עם היד על הדופק לגבי כל הנעשה באמנות העכשווית בארץ.
הסיורים במסגרת הפעילות של Talking Art ובהדרכת שני ורנר, ומומחים בתחומם שמתארחים בתכנית ויעבירו חלק מהסיורים. התכנית מיועדת לקבוצות קטנות של עד 15 משתתפים, מתוך רצון ליצור מפגש אינטימי שמאפשר שיח מתפתח במהלך השנה.
התכנית מתקיימת אחת לחודש בימי שלישי או שישי (שתי קבוצות מקבילות).
שימו לב: מספר המקומות מוגבל ביותר וההרשמה בעיצומה. נותר מקום אחרון בקבוצה של יום שישי ומקומות בודדים בקבוצה של יום שלישי.
לפרטים נוספים והרשמה בקישור

סתיו פריזאי – סיורי אמנות (בעברית) לפריז
פריז. אחת מבירות האמנות והתרבות החשובות בעולם, חוגגת מדי שנה בכמה אירועי אמנות יוצאי דופן ויוקרתיים במיוחד. מעבר לעושר התמידי של האמנות בעיר, מתמלאת פריז בשפע של אירועים ותערוכות נפלאות ואלפי מבקרים שמגיעים במיוחד בשביל לגלות את הקולות הבולטים ואת הכיוון אליו הולכת האמנות העכשווית.
כיאה לסיורי הבוטיק המיוחדים של Talking Art אנו יוצאים לפריז לשני סיורים נוספים סביב יריד האמנות FIAC ויריד הצילום Paris Photo שיתקיימו שניהם בסתיו הקרוב.
הצטרפו אלינו במסע לגילוי פריז כמרכז תרבותי, מימי המודרניזם המוקדם ועד לאמנות העכשווית המתרחשת בעיר. לא מוזיאונים גדולים, ולא אתרי תיירות שחוקים. אנחנו בחיפוש אחר דברים אחרים.
ההרשמה בעיצומה: פריז FIAC, סוכות: 19-23.10.16. בהדרכת שני ורנר
החלה ההרשמה: פריז PHOTO, 9-13.11.16. שיתוף פעולה מיוחד עם פסטיבל הצילום הבינ"ל הישראלי. בהדרכת שני ורנר ואייל לנדסמן
פרטים נוספים בקישור

לקוחות VIP מקבלים 10% הנחה לכל הפעילויות שלנו, גם בחו"ל.
מאחלת לכולנו שנה נהדרת, שתמשיך כמו שהיא מתחילה – עם שפע של אמנות משובחת!
שני ורנר
וצוות Talking Art


מדברים אמנות כל השנה. צילום: תל-אביבי

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן