fbpx
מיכל חלבין, מתוך תערוכת יחיד בגלריה שלוש, תל אביב
מיכל חלבין, מתוך תערוכת יחיד בגלריה שלוש, תל אביב

הם והן משלנו. המלצות הסופ"ש 11-13.5

סוד ההצלחה שלנו טמון בצוות הנהדר שלנו, אין לנו ספק בכך. כל אחד ואחת מחברי הצוות שלנו, מהמדריכים והמדריכות בשטח ועד אחורי הקלעים, הם אמניות ואמנים, אוצרים ומעצבות, מוזיקאיות וחוקרי אמנות. כולם וכולן פועלים עמוק בתוך שדה האמנות ולא מביטים עליו מבחוץ וכך יוצא שהם "מדברים אמנות" כשפת אם ויכולים לתת ללקוחותינו את המבט המעמיק והייחודי על עולם האמנות שאנחנו שואפים לתת. המלצות השבוע הן כולן חגיגה של הכשרונות שעובדים איתנו כל יום והזדמנות לראות אותם במקומם הטבעי. בהצלחה חברים!
שיהיה סוף שבוע של גאווה משפחתית,
שני ורנר וצוות Talking Art

יצחק ליבנה, מתוך תערוכה קבוצתית בגלריה החדשה באצטדיון טדי, ירושלים

יצחק ליבנה, מתוך תערוכה קבוצתית בגלריה החדשה באצטדיון טדי, ירושלים

Origin Story, תערוכה קבוצתית. אוצר: אלעד רוזן
יהונתן גפן המנוח שאל פעם "איך שיר נולד?". בתערוכה החדשה שאצר אלעד רוזן שלנו בגלריה החדשה באצטדיון טדי בירושלים הוא מנסה לענות על השאלה "איך אמן נולד?" או ליתר דיוק – איך הוא עצמו נולד לתוך האמנות? האם היתה זו תערוכה כזו או אחרת שראה? מורים באקדמיה בצלאל, או אולי מוקדם יותר בקומיקס, משחקי הטלוויזיה ויצירות של הוריו מהמרחב הביתי. התערוכה מנסה לבחון את טבעה של השפעה אמנותית ותוך כדי כך יוצרת עירבוביה של גבוה ונמוך, קאנוני ואאוטסיידרי. יש כאן משה גרשוני לצד דודו גבע ואורי ליפשיץ לצד עבודות רקמה של אמו של אלעד. אמנם בתערוכה הזו אין אף עבודה של רוזן (מלבד אחת מפתיעה) אבל היא משמשת כסוג של דיוקן עצמי באמצעות עבודותיהם של אחרים. מה יקרה אם נכניס את כל העבודות בתערוכה לסוג של "בלנדר" מטאפורי ונערבב? האם יצא משם אלעד?
באותו יום יפתחו בגלריה גם תערוכת יחיד של מרטין ויסוק ותערוכה קבוצתית שאוצרת עינת עריף-גלנטי
בהשתתפות: יואב אפרתי, עדו בראל, דודו גבע, נחום גוטמן, פיליפ גסטון, משה גרשוני, צבי טולקובסקי, יצחק ליבנה, אורי ליפשיץ, מגזין משקפיים, מיכאל סגן כהן, עמוס ונעמי רוזן, מארק שאגאל
אירוע פתיחה: יום שישי, 12.5, 12:00, הגלריה החדשה, איצטדיון טדי, דרך אגודת ספורט בית"ר 1, שער 22, ירושלים

'עצם', תערוכת יחיד של דוד דובשני. אוצר: חגי אולריך
דוד דובשני, מדריך יקר ומעורר גאווה שלנו, הוא צייר ואמן ערמומי. הוא יוצר באמצעים דיגיטליים פשוטים, נותן להן מראה שיכול להתפרש כבסיסי ושרבוטי, כמעט ילדותי. באותו הזמן הוא מטמין בתוך הציור שלו שכבות על גבי שכבות של רפרנסים והקשרים שמטעינים אותם במשמעויות שלא ניכרות במבט הראשוני, שבו קופצים לעין הצבעים העזים, הדימויים החידתיים והקומפוזיציה הפראית. כך הופך כל מפגש עם עבודותיו של דובשני לחוויה מורכבת ומלאת תובנות. במקרה הזה, לא רק התערוכה של דוד משמחת, אלא גם איפה שהיא מוצגת. גלריה בית המשאבות היא מיזם של עיריית תל אביב שאוצר חגי אולריך (שעושה עבודה מצוינת גם בגלריה של לחם ושושנים) שמטרתה להציג את עבודותיהם של אמנים תושבי שכונת נווה שאנן המיוחדת. הגלריה היא גלריית חלון, כך שניתן לצפות בעבודות בכל יום ובכל שעה. צעד מבורך של הנגשת אמנות לציבור באיזור לא צפוי.
אירוע פתיחה: יום שישי, 12.5, גלריה בית המשאבות, רשי"ף 13, תל אביב.

'החולמים בהקיץ', תערוכת יחיד של מיכל חלבין. אוצרות: נירה יצחקי ואביגיל טלמור
אז נכון, מיכל חלבין היא לא "משלנו" במובן הפשוט של המילה. אבל זו תערוכה שלא רצינו לפספס בהמלצות, וחוץ מזה יש משהו בצילום האינטימי והישיר שלה שמייד מכניס אותנו לעולמה המיוחד וגורם לנו להרגיש חלק ממנו. כל תערוכה מוקפדת ועשויה לעילא של חלבין היא סיבה למסיבה, ודאי כשהיא מתרחשת בחלל החדש והיפהפה של גלריה שלוש שנראה שמוסיף לכל תערוכה המוצגת בו רבדים של משמעות וסטייל. וממש לא רק אנחנו מרגישים ככה – עובדה, תערוכתה החדשה של חלבין מורכבת מצילומים שנעשו עבור כמה ממותגי ומגזיני האופנה הנחשבים ביותר בעולם, שכולם זיהו ומזהים את העין הייחודית של חלבין ואת הדרך שלה לחלץ יופי נשגב גם מהסיטואציות הפשוטות והישירות ביותר.
פתיחה: יום חמישי, 11.5, 20:00, גלריה שלוש, רחוב הצורפים 15, תל אביב

המלצת הלוקאלז – פריז
'Rhizomes "Quartier Général"', מופע תיאטרון מוזיקלי
יעל מילר היא אחת הלוקאלז הפריזאיות שלנו וכנראה האישה הקולית ביותר שאנחנו מכירים. בסיורים שלה היא חושפת את המשתתפים לאיזורים מוכרים פחות של פריז ומכירה להם את מגוון התרבויות המקומיות והדרך שבה הן משתלבות ומתנגשות אחת בשניה. גם המופע התיאטרלי-מוזיקלי שבו היא משתתפת בסוף השבוע הקרוב הוא מפגש תרבותי כזה, שמבטיח להיות מרתק, טעון ומקפיץ.
מתי ואיפה: יום שישי, 12.5, 21:45,
Le Comptoir Halle Roublot, 95 rue Roublot, 94120, Fontenay-sous-Bois
אירוע פייסבוק

דוד דובשני, מתוך תערוכת יחיד בגלריה בית המשאבות, תל אביב

דוד דובשני, מתוך תערוכת יחיד בגלריה בית המשאבות, תל אביב

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן